Het is een kwestie van geduld...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd wie de leukste cap kan maken
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd wie de leukste cap kan maken
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
En dadelijk komen er dronken studenten...dat hebben wij uit betrouwbare bron![]()
Wilde het net vragenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef Loontjah het volgende:
Lol, volgens mij heb je op een zebrapad voorrang OOK in Amsterdam ....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
En dadelijk komen er dronken studenten...dat hebben wij uit betrouwbare bron![]()
Dan stapt die bestuurder uit heb heb je een kogel in je hoofdquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wilde het net vragenHebben ze daar andere regels? Je zou toch even op het dak van zo'n auto slaan
Als provinciaal wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wilde het net vragenHebben ze daar andere regels? Je zou toch even op het dak van zo'n auto slaan
quote:
Zag je die vriend ook lachenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:12 schreef D. het volgende:
Daar ging er weer eentje, alleen lag ie net niet op de grond
Na tienen wordt het toch een tippelzone?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef D. het volgende:
Het begint wat rustiger te worden, maar het is donderdagavond, dus er kan nog van alles gebeuren
Shit, gemistquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef Anniebab het volgende:
Wow daar ging er een hard onderuit...
Je moet ook niet op het dak van die politieauto slaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dan stapt die bestuurder uit heb heb je een kogel in je hoofd
Geen idee, ik kom daar nooitquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Na tienen wordt het toch een tippelzone?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die rennende gast had onderuit moeten gaan.
bij heligeweg zitten 2 stegen. handboog en voetboog. daar zitten allemaal studentencafe's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Na tienen wordt het toch een tippelzone?
Wij hebben hier maar 1 zebrapadquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:08 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Als provinciaal wel ja.
Als je elke voetganger daar voor moet laten gaan sta je de hele avond te wachten...
Geven en nemen...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef LasTeR het volgende:
Ik zag hem net iemand aanrijden!! Gelukkig heb ik het kunnen achterhalen.
[ afbeelding ]
Dat die kuttoeristen geen gezag uitstralen als ze oversteken is hun probleemquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:04 schreef Loontjah het volgende:
Lol, volgens mij heb je op een zebrapad voorrang OOK in Amsterdam ....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
±´'quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan laadt ie nog steeds niet, scherm blijft wit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:49 schreef Jerkmaine het volgende:
Gewoon "Dismiss all" aanklikken en als je er vaker last van hebt, de Flash Debugger uitschakelen.
En vannacht dronken weer terug.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
bij heligeweg zitten 2 stegen. handboog en voetboog. daar zitten allemaal studentencafe's.
donderdag is meestal stapavond voor studenten. die moeten zo dus verschijnen
Probeer het dan eens met een update van Flash. Ik heb hier geen problemen op een Mac met Flash 10,0,32,18 onder zowel Safari als Firefox.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar dan laadt ie nog steeds niet, scherm blijft wit.
ik moet instellen dat ie third party dinges op mn hd mag zetten, maar dat kan alleen online en daar kan ik net die ene instelling niet aanvinkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Probeer het dan eens met een update van Flash. Ik heb hier geen problemen op een Mac met Flash 10,0,32,18 onder zowel Safari als Firefox.
http://www.cambuurt.nl/quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef static het volgende:
Leuk, zocht me rot naar een goede webcam in Amsterdam.
Hm.. kan niet oververhit raken van het gebodene...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
http://www.cambuurt.nl/
Heb je er nog wel wat uit de Bijlmer.
Zet effe heel groot FOK! in de sneeuw op dat stuk daar links waar nooit iemand looptquote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:48 schreef P.F het volgende:
Dude, daar loop ik meerdere keren per dag! Het is echt zoo glad daar!
moet jij 's nachts nooit schijten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie laat er nou op dit tijdstip zijn hond uit?
een hond heeft doorgaans geen baan, dus is dan ook niet gebonden aan kantooruren om de tijd door te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Nee nooit, dat doe ik tussen 13 en 15.00 uur
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geduld...
tot iemand een ambulance vult
Ja ,sommige mensen...quote:
foto?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:19 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga eerst me werk hier doen, want je blijft kijen zie je, zit ik vanavond nog in me nachtshirt....
Kan ik vanaf hier niet zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zou dat trouwens geen geleende'' fiets zijn ???
He, gelukkig, was al bang dat het niet meer glad zou zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:29 schreef Anniebab het volgende:Zo te zien is t de stoep nog steeds glad, er ging er bijna een met de beentjes omhoog...
En nu ga ik weg..
Ik kom er om 9.00 ongeveer langs. Op de fiets met grijs mutsjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:31 schreef D. het volgende:
[..]
*gaat zitten kijken
Waaraan herkennen we je? En hoe laat ongeveer?
Zwaai ff !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er om 9.00 ongeveer langs. Op de fiets met grijs mutsje
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er om 9.00 ongeveer langs. Op de fiets met grijs mutsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |