Ik ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Heel goed, ik hou me ook aanbevolen als dat zo blijkt te zijn. [ afbeelding ].
Dat ziet er al een heel stuk beter uit dan gisterenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
En ligt ze er heerlijk relaxed bij, en ik kan haar aaien, zelfs zonder voer bij me te hebben.
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat we zelf honger hebben dan gaan ze weer voor ons met de pet rondquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat F&Fers allemaal miljonairs zijn hè.
Bij Ingetje is het binnenkort al in elk geval en Nonneke dacht dat het landelijk wasquote:
Of we komen allemaal bij jou wonen en dan in bad met jouw Lushquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Tegen de tijd dat we zelf honger hebben dan gaan ze weer voor ons met de pet rond![]()
Ik heb nog even gekeken bij Amivedi, maar nix hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal je zien dat ze gewoon een chip en een baasje heeft.
Gezien enkele ervaringen in het niet al te verre verleden geeft dat helaas geen garantie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken bij Amivedi, maar nix hoor
Nou, echt wel niet hierquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat F&Fers allemaal miljonairs zijn hè.
Maar als je je poes op Amivedi zet he... dan zet je er toch een foto bijquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Gezien enkele ervaringen in het niet al te verre verleden geeft dat helaas geen garantie.
Chip uitlezen is gratisquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal je zien dat ze gewoon een chip en een baasje heeft.
Dat zou best wel eens binnenkort kunnen zijn, gezien het feit dat de meeste kittens in mei geboren worden, en er nu zo'n beetje de leeftijd voor krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk overigens dat de dierenarts naar huis laten komen de beste optie is. Ze moet toch gezien worden denk ik, wie weet wat ze met zich meedraagt. En dan moet ik Noah maar castreren. Weet iemand al wanneer die kortingsweek daarvoor was?
Bleh. Waaro? Maar ze oogt helemaal niet 18quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoewel...
Stel dat de dame echt op leeftijd is:
584539
CYPERSBRUIN, 18 jaar, 2 witte voorpootjes, wit befje. erg klein,
Die zag ik gisteren ook, maar kon de pootjes niet goed zien op de foto's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoewel...
Stel dat de dame echt op leeftijd is:
584539
CYPERSBRUIN, 18 jaar, 2 witte voorpootjes, wit befje. erg klein,
Kwoot me any time, behbeh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar als je je poes op Amivedi zet he... dan zet je er toch een foto bij
Slaat niet op jouw post, maar ik had zin om je te kwooten
Ja, about that, ik heb dus besloten er geen foto bij te geven. Ik zal vast heel paranoïde zijn hoor, maar als ik foto en al in de AH hang hier, is het wel héél makkelijk een gratis poes op te komen halen. Ik moet wel iets hebben om te kunnen verifiëren, en die punt op haar neus is een mooie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar als je je poes op Amivedi zet he... dan zet je er toch een foto bij
Slaat niet op jouw post, maar ik had zin om je te kwooten
Volgens mij Rotterdam noord of zuidquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bleh. Waaro? Maar ze oogt helemaal niet 18.
Noord,quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij Rotterdam noord of zuid
Een kwieke oude damequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh. Waaro? Maar ze oogt helemaal niet 18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |