quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Sinds ze Peter kent kan ze enorm goed met een dweil overweg.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds ze Peter kent kan ze enorm goed met een dweil overweg.
Overigens komt SV morgen vanaf 20:30 live vanuit het café waar zij optreedt in Geldrop op de mierloseweg!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian, die af en toe bij studio Vlemmix helpt en niet de moeder is van Stefan,
is ook zangeres, haar liedje staat op youtube, weet iemand dit te vinden , het is met Mustang Sally .
Da's degene die de muziekstream verzorgt.quote:
Oh? Ik had nog nooit van hem (?) gehoord. Zit die ook in het paleis?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's degene die de muziekstream verzorgt.
Nee, maar hij komt misschien wel ooit langs denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Ik had nog nooit van hem (?) gehoord. Zit die ook in het paleis?
Niet dat ik hem hoef te zien hoor, maar ik zie een vreemde mod vertellen over het geluid, dat hij dan kennelijk vanuit zijn eigen huis regelt. Dat begreep ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, maar hij komt misschien wel ooit langs denk ik.
Jij zou er toch in meespelen? Met afgeplakte heuvels?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:
De opname van de clip mag waarschijnlijk niet live meebeleefd worden. Want anders kennen we het liedje al. Jaja, publicitair weten ze ook van wanten!
Was dat een mod , las wel iets dat Hansie2010 in de operationlijst van Dottey stond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef Disana het volgende:
Niet dat ik hem hoef te zien hoor, maar ik zie een vreemde mod vertellen over het geluid, dat hij dan kennelijk vanuit zijn eigen huis regelt. Dat begreep ik niet.
Beetje raar dat we niet alles mee mogen maken. Ik dacht dat dat het hele doel van deze streams was.
Ja hij stond in het modlijstje bovenaan. Maar hij kwam over alsof hij in het pand zat en dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was dat een mod , las wel iets dat Hansie2010 in de operationlijst van Dottey stond.
Dus verzorgt het geluid vanuit elders.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Disana het volgende:
Ja hij stond in het modlijstje bovenaan. Maar hij kwam over alsof hij in het pand zat en dat is dus niet zo.
En zo te zien heeft hij wat vriendinnetjes meegenomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Sly is ook weer terug op de chat. Die kan het goed vinden met Hansie.
Dan kun je beter even je pm nergerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo te zien heeft hij wat vriendinnetjes meegenomen.
Hehe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je beter even je pm nergeren
Een radioprogramma? Op televisie?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Sly en Puty Nowlive komen naar Johan , Sly krijgt waarschijnlijk een eigen radioprogramma.
oh dat kan dan weer gezellig worden, wordt je met naam en toenaam weer door de ether geslingerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Sly en Puty Nowlive komen naar Johan , Sly krijgt waarschijnlijk een eigen radioprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |