Vorige aflevering waren er twee keuzes voor de mol, maar één was de afvaller dus dat ging goed. zie:quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
Heb je eerder niet dubbel kunnen stemmen maar het gemoeten?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Meddo het volgende:
Namens DeGemiddeldeFokker heb ik op onderstaande personen mogen stemmen:
Mol: Manuel Venderbos
Winnaar: Eric van der Hoff
Verliezer: Tim Akkerman
Afvaller 2: Hind Laroussi
[ afbeelding ]
Veel plezier
Niet uit verlangen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Piles het volgende:
Afvaller stem ik altijd Barbera, gewoon uit principe
Is wel eerlijker hequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Tegan het volgende:
Hm, zal ik hem dan toch veranderen in Frits?
Ik zie het nog wel gebeuren dat hij ineens opduikt over twee afleveringen ofzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef Tegan het volgende:
Is Manuel helemaal uit het spel dan?
Ik noem Manuel geen afvaller.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Niemand punten dus?
Of doen we eerlijk en geven we de mensen die manuel hadden punten?
quote:af·val·len viel -, i -gevallen 1 naar beneden vallen: ve trap ~; er zijn twee deelnemers afgevallen zij doen niet (meer) mee
Ja sorry, maar de meerderheid zal het toch sowieso anders blijven zien.quote:
Nee die zijn niet echt betrouwbaar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:24 schreef Tegan het volgende:
Of we maken even een poll of hij moet tellen als afvaller?
Zo deden we het iig wel toen er vorig jaar niemand afvielquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het simpel houden, Tegan. Jij maakt de prono en dus bepaal jij de regels. Klaar.
Zoals ik al zei, de meerderheid zal wsl toch tegen Manuel als afvaller zijn, omdat de meerderheid Manuel niet als afvaller heeft. Dus dan is het 't beste als jij het bepaald, want een poll is dan weinig zinvol.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel geen echte poll, maar een kleine stemming in dit topic, dat hebben we vorig jaar ook gedaan met zulke dingen.
In eerste instantie leek me mijn oplossing het beste, omdat hij nog terug kan komen, maar nu ik dat verhaal van hem las komt hij dus waarschijnlijk niet terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |