Oké bij dezequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Tegan het volgende:
Ziet ernaar uit dat heel Awardspace down is. Post hier idd stemmen en wijzegingen, dan komt het goed.
Je eerst stem in het hele spel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Doks het volgende:
Winnaar: Erik
Verliezer: Kim
Afvaller: Hind
Mol: Arjen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik krijg wel de header, maar er staat dat er nog aan de site gewerkt wordt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
Jongens, de site doet het weer.
Om verwarring te voorkomen laat ik hem ff offline totdat ik alle stemmen heb verwerkt die in het topic zijn genoemd...
Dus je kan evt. nog hier stemmen tot 20:25, of tot ik de site weer opengooi (welke eerder is).
Excuus, niet goed doorgelezen.quote:
Ik zal erop wachtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef Meddo het volgende:
Zover ik het kan nagaan is dit DeGemiddeldeFokker, zal het als de site up is nog wel even controleren![]()
Mol: Arjen
Winnaar: Erik
Verliezer: Frits
Afvaller: Kim
Fijn voor jequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn mol is Erik vanavond hoor Meddo.
Tja, twee keer zoveel mensen verdenken Arjenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn mol is Erik vanavond hoor Meddo. Afvaller heb ik weer op Kim.
Heb je een hele week de tijd voor gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik kan niet meer stemmenShit. Want het is nog niet begonnen.
ja, vergeet het steedsquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je een hele week de tijd voor gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |