Nee die mag dat niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
Jasper Schuringa wilde ook al niets van hem weten.
O, ja, dat hoor ik nu voor het eerstquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
Jasper Schuringa wilde ook al niets van hem weten.
Hoe dan ook; het lijkt er toch op dat verschillende mensen niet zitten te wachten op de moral support van degene die zichzelf ziet als De vertolker van de stem van het volk. Een barst in zijn zelfbeeld? Of zijn alle Molukkers en Schuringa misschien van die linksjes?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:34 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Nee die mag dat niet.
Alszijnde air marshall....
Een held?
Het was gewoon zijn werk.
Loopt een topic over in NWS.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
O, ja, dat hoor ik nu voor het eerst
Een blijk van waardering misschien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe dan ook; het lijkt er toch op dat verschillende mensen niet zitten te wachten op de moral support van degene die zichzelf ziet als De vertolker van de stem van het volk. Een barst in zijn zelfbeeld? Of zijn alle Molukkers en Schuringa misschien van die linksjes?
Wat een blijk van waardering, en voor wie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:41 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Een blijk van waardering misschien?
De linkse kant hult zich in een oorverdovende stilte wat dat aangaat.
Haha , ubertriest die Wilders, die denkt echt dat 100% van NL em te gek vindt, dit wordt het jaar vvan zijn ondergang.quote:
Wie deed deze "heldendaad"?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een blijk van waardering, en voor wie?
Van Wilders voor Schuringa, bedoel je?quote:
Niks jammerquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef RechtseRukker het volgende:
van zijn Twitter
geertwilderspvv
Gisteren aangeboden Molukse gemeenschap in Culemborg te bezoeken. Maar men wil het liever niet. Jammer
Dat zijn jouw gedachten hierachter?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van Wilders voor Schuringa, bedoel je?
Ja, dat klopt, plus uitbuiten van zijn politieke standpunt en Schuringa als makkertje zien, in die strijd?
Was hij een air marshall?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:34 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Nee die mag dat niet.
Alszijnde air marshall....
Een held?
Het was gewoon zijn werk.
Nou, ik denk idd niet dat Wilders gewoon simpelweg zijn appreciatie tot uitdrukking wilde brengen voor die Schuringa, jij wel? Volgens mij wilde Wilders hem zelfs een lintje opplakken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Dat zijn jouw gedachten hierachter?
Dat zijn jouw aannames.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik denk idd niet dat Wilders gewoon simpelweg zijn appreciatie tot uitdrukking wilde brengen voor die Schuringa, jij wel? Volgens mij wilde Wilders hem zelfs een lintje opplakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |