Dan zou ik toch de melkproducten weer even weglaten..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:34 schreef Twinkly het volgende:
Wat schattig Claudia![]()
Ik gebruik een bv armband van trotsemoeders, lelijk maar het werkt![]()
Bah Niels heeft een minuut gedronken en is nu al een kwartier aan het gillen. Ik weet nu niet of het komt doordat mijn productie weer zo hoog met bijbehorend heftig TSR, of doordat ik di weekend met melkproduxten gestart ben...
Lastig dat het regelen en provoceren samenvalt
Ik ben inderdaad weer gestopt. Wel jammer dat de provocatie weer overnieuw moet nuquote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou ik toch de melkproducten weer even weglaten..
Ja, ik vind ook dat het moet, maar toch is het jammerquote:Op maandag 18 januari 2010 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Ja twinkly, das niet anders. Je zou hem nog wel vaker moeten pesten.. Zo gaat dat nu eenmaal met een allergie.
Ja, dat is hetquote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben bang dat het best wel eens lastig zou kunnen blijven zo'n provocatie, Twinkly. Ik heb wel eens zoiets gedaan en ik vond het (a) heel lastig om te constateren of het nu beter of slechter ging, en (b) om te concluderen of dat nu door de voeding kwam of door iets anders.
Bij mij ging het trouwens om het schrappen van suiker in mijn voedingen, en langzaamaan weer koolhydraten toevoegen.
Ja wij hebben dentinox gebruikt. Had niet echt het idee dat het goed hielp. Wij hebben nu Gengigel maar dat is volgens mij minder pijnstillend en meer genezend voor wonden in de mond. Misschien iets voor jou Jore?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gebruik je iets tegen de tandenpijn? Hier gebruiken we dentinox, Annicka is als we dat gebruikt hebben meteen vrolijker.
okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef Ticootje het volgende:
davinia, je borsten voelen nu gewoon heel anders. Iets steviger kan best, maar als je maar geen bulten of schijven voelt.
Goed dat de bv zo goed loopt en je geen pijn meer hebt van de wond. Bij mij voelde de borst op sommige plekken vooral naar het bovenlichaam toe ook wel eens vaster aan. Daardoor was er meestal niets aan de hand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef DaviniaHR het volgende:
tinu, ik bedacht me idd later nog dat je dentinox kon gaan gebreuiken, maar dat hebben jullie dus al geprobeerd...
volgens mij heeft jennifer van ticootje zichzelf ook rond het eerste jaar gespeend, mss kanje haar pm'en hoe zij dat heeft ervaren. en ook de dame van pvoesss (kweetniet hoeveel s'en erin haar naam zitten)
en idd, je hebt een relatief goede bv-periode gehad tnt. de kolfperikelen daar gelaten, uiteraard. dus daar kan je trots op zijn. maar als je in je hoofd hebt om een jaar te voeden en jair heeft daar andere ideeën over, is dat gewoon verdrietig. bv komt heel dichtbij.iig!
twinkly, balen dat je weer overproductie hebt!hopelijk regelt zich het snel weer in.
ik heb gister iets niet helemaal goed gedaan geloof iklinks ploftiet, rechts helemaal soepel
naja, nu maar ff een paar keer op rechts beginnen en het zal wel weer rechttrekken.
maar verder gaat het helemaal goed met de bv!![]()
het is toch wel heel makkelijk, hoor! moppert ze? ff luier checken, moppert ze nog steeds? hop, ff voeden, en voila, madam is weer tevreden.
![]()
nu nog van die angst voor bo's afkomen...
kan het zijn dat een borst wel "leeg" is na een voeding, maar gewoon steviger blijft aanvoelen door de positie van de melkkanaaltjes of zoiets?
amaranta, hoe gaat het met jouw kloof?
en eenvoor de goedlopende bv bij lily!
geen last meer van de wond dus bij het voeden, dat is heel fijn!
Je hebt ook nog chamodent, een homeopathisch middel. Misschien werkt dat wel?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:19 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja wij hebben dentinox gebruikt. Had niet echt het idee dat het goed hielp. Wij hebben nu Gengigel maar dat is volgens mij minder pijnstillend en meer genezend voor wonden in de mond. Misschien iets voor jou Jore?
Ja ik zal zeker nog eens wat andere dingen kunnen proberen. Het is gewoon zo moeilijk de vinger erop te leggen wat het is. Hij heeft duidelijk last van tandenpijn en weigert ook ander vast voedsel. Toch kan ik niet met zekerheid zeggen of het de tandenlpijn, een afte, een sprongetje is of gewoonweg dat hij er geen zin meer in heeft. Dat maakt het ook zo moeilijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je hebt ook nog chamodent, een homeopathisch middel. Misschien werkt dat wel?
Geen tips die hielpen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:03 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja ik zal zeker nog eens wat andere dingen kunnen proberen. Het is gewoon zo moeilijk de vinger erop te leggen wat het is. Hij heeft duidelijk last van tandenpijn en weigert ook ander vast voedsel. Toch kan ik niet met zekerheid zeggen of het de tandenlpijn, een afte, een sprongetje is of gewoonweg dat hij er geen zin meer in heeft. Dat maakt het ook zo moeilijk.
Als Ticootje of Pvoess nog wat tips hebben hoor ik die graag. Anders pm ik jullie even. Zit te denken hem een paar dagen de tijd te geven. Dan zou het toch echt over moeten zijn. Ik ben niet zo van het voltijd kolven en al helemaal niet meer met een kind van een jaar.
Maar ja voedt toch nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen tips die hielpen...
Maar algemeen:
Bloot op bloot, lekker samen in bad of onder de douche.
Melk al in het mondje spuiten.
In alle rust voeden..
Maar kijk ook naar hoeveel bijvoeding geef je nu? Drinkt hij bijvoorbeeld heel veel sap?
Tja, en als ze er klaar mee zijn dan kun je op je kop gaan staan.... Daar doe je echt weinig aan.
Ik? Nee ik voed al bijna een jaar niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Maar ja voedt toch nog?
Melk spuiten zal ik proberen meestal gaat het bij mij om druppels en krijg ik mijn borst al niet dichtbij genoge om het erin te laten glippen. Van deze tests leek het niet echt of de smaak hem zoveel deed.
GWS de samenhang van Zuigelingenstaking en vast voedsel weigering is er dus vooral bij de zuigelingenstaking met als oorzaak pijn in de mond/ tandenpijn e.d. als ik het goed begrijp.
Ik weet hoe het isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik? Nee ik voed al bijna een jaar niet meer.Dame wilde niet meer, na een week heb ik het opgegeven. Ze maalde er echt niet naar en iedere keer dat ik iets probeerde ging ze krijsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |