haha, bummer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Domein en site komen nog ja
JA GODVERDOMME!
http://www.darkhorseguitars.com/
ik vind the GAS station wel erg goed...!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ik zoek dus een naam voor mijn 'zaak'.
Moet een stoere, pakkende en beetje oldskool, maar toch moderne naam zijn.
Wat ik doe?
Gitaren, versterkers en pedalen repareren, opknappen, afstellen, verbouwen. En beetje tweedehands verkoop enzo.
Diegene met de coolste naam [eventueel incl wat artwork/designs] krijgt wel wat leuke gitarigheden
Wat dacht je van : Eibert's shred-repair (of enkel Eibert)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ik zoek dus een naam voor mijn 'zaak'.
Moet een stoere, pakkende en beetje oldskool, maar toch moderne naam zijn.
Wat ik doe?
Gitaren, versterkers en pedalen repareren, opknappen, afstellen, verbouwen. En beetje tweedehands verkoop enzo.
Diegene met de coolste naam [eventueel incl wat artwork/designs] krijgt wel wat leuke gitarigheden
Nja, dat word de naam van het winkelpand straks zeg maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik vind the GAS station wel erg goed...!
The Shred Shedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Wat dacht je van : Eibert's shred-repair (of enkel Eibert)
Niet in nederlandquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dat word de naam van het winkelpand straks zeg maar.
Mjah, is wel iets om meteen maar aan te nemen misschien.. even checken of die rommel al bestaat
wat een serieuze mensen toch weer op vrijdagquote:
http://www.the-gas-station.com/quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Niet in nederland
Dit zijn de enige die Gas en Station in hun naam hebben
Gasinbouw-Station Zuid-Beveland 22028262 0000
Fruitlaan 12 -14, 4462EP Goes Hoofdvestiging
G.W.S. (Gas en Warmte Stations) Construction 27180912 0000
's-Gravenzandseweg 60 -C, 2291PE Wateringen Hoofdvestiging
Natural Gas Stations Europe B.V. 32096108 0000
Koggewagen 60, 1261KD Blaricum
Geen GAS Station bekend.
Ik wacht eerst op meer inzendingen. Is niet alleen shredden wat hier gebeurd ehquote:
Tangerine Antilopequote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dat hoeft niet
Verzin ff wat anders dan
True...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:38 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dus? Het is geen bedrijf in Nederland of een merknaam waar wereldwijd patent op zit.
dean denkt gelijk grootsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:38 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dus? Het is geen bedrijf in Nederland of een merknaam waar wereldwijd patent op zit.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
dean denkt gelijk groots
schrijf je dat zo ?!quote:
Zo schrijf je datquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:00 schreef genakt het volgende:
[..]
schrijf je dat zo ?!
krijg ik nu gitaar dingetjes
want zo behoud je wel je friese roots en weten mensen dat het een gitaar shop is
hehe ook apartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo schrijf je dat
En ik wacht nog even af wat er verder los komt, als je het niet erg vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |