rot op!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie raadt door welke artiest de schildering op mijn gitaar is geïnspireerd krijgt een.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie raadt door welke artiest de schildering op mijn gitaar is geïnspireerd krijgt een.
nee ga maar weer wegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je net begint met gitaarles, mag je dan al in dit topic komen?
[ afbeelding ]
dan mag je weer wel in dit topicquote:
Alsof jij dat mag bepalen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:12 schreef genakt het volgende:
[..]
dan mag je weer wel in dit topic
een twijfel gevalletje
Je gebruikt hoofdlettters en interpunctie, dus wat mij betreft ben je meer welkom te spammen dan sommige anderen van wiens posts ik hoofdpijn krijgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik kan ook alleen meelezen als dat de herberg minder opschudt.
Hoe weet jij dat nou? Jij wordt daar niet eens binnen gelatenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef genakt het volgende:
[..]
[..]
nee ga maar weer weg
in het bassisten topic zitten meer van jou soort mensen
I hear you.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je gebruikt hoofdlettters en interpunctie, dus wat mij betreft ben je meer welkom te spammen dan sommige anderen van wiens posts ik hoofdpijn krijg.
Precies! En wij maar beweren dat wij intellectueel zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
I hear you.
Al dat nobele werk om te bewijzen dat metalheads geen leeghoofden zijn wordt ineens teniet gedaan door bepaalde posts.
Dat is ook onbegonnen werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! En wij maar beweren dat wij intellectueel zijn.
quote:
Volgende stap: designs [at] darkhorseguitars [.] comquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:12 schreef The_Dean het volgende:
Alle ontwerpen en designs mogen vanaf nu naar: darkhorseguitars [at] gmail [.] com
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is ook onbegonnen werk natuurlijk.
Domein en site komen nog jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgende stap: designs [at] darkhorseguitars [.] com.
Ik welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Jij wordt daar niet eens binnen gelaten.
Nja, dat hoeft nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
DAMN THEIR EYES!!
*levert hip snoer weer in*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |