Bijna goedquote:
Mijn huis. Nummertje 43. Tegenover de basisschool. Dorpsstraat. Grind oprit. Te koop bord in de voortuin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoelde welk 3de raam van links er zijn er daar zo veel
Nee haar broer vond een advertentie op internetquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En, is ze zelf ook nog ff naar binnen geglipt, heeft ze pics meegestuurd?
Ik zou kijken of ik het kan vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn huis. Nummertje 43. Tegenover de basisschool. Dorpsstraat. Grind oprit. Te koop bord in de voortuin.
het is toch een hoer... hoe kwam haar broer bij die addquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee haar broer vond een advertentie op internet
http://www.funda.nl/koop/(...)2089-dorpsstraat-43/quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou kijken of ik het kan vinden
QFTquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is toch een hoer... hoe kwam haar broer bij die add
quote:
Ben ik vergeten te vragenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is toch een hoer... hoe kwam haar broer bij die add
Nu kan het niet meer missen, nu alleen nog een auto zien te krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)2089-dorpsstraat-43/
Een vervoeging daarvan wordt toch gebruikt om PSV supporters te bejegenen?quote:
Klopt. Maar dit was erger dan mijn zenuwstelsel aankon.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan danStoep wordt niet zo snel bang hoor
Neem die van de buren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu kan het niet meer missen, nu alleen nog een auto zien te krijgen
Wat erg voor jequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit was erger dan mijn zenuwstelsel aankon.
niksquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef Xaryna het volgende:
Oops, ik vergat even te refreshen. Wat heb ik gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |