quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen wij daar eens iets aan doen?
Het gaat, het gaatquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Altijd! Hoewel ik vandaag wel bijna ben gevallen![]()
En met oe?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef Saaaaab het volgende:
Russische?Ik heb wat gemist geloof ik.
Al een hele pagina hebben we het over een russische camsnolquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef Saaaaab het volgende:
Russische?Ik heb wat gemist geloof ik.
Jij hebt morgen geen huiswerk, maar ik ook niet: want ik heb morgen 'vrij'quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat, het gaatvoor morgen geen huiswerk enzulks, dus dat zit goed
![]()
En hoedatzoBijna gevallen?
Oh, ik had me niet ingelezen voor ik begon te posten. Toch maar eens teruglezen, ogenblikquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Al een hele pagina hebben we het over een russische camsnol
Hier is er niks aan de hand, ik snap niet wat jullie allemaal lopen te zeurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij hebt morgen geen huiswerk, maar ik ook niet: want ik heb morgen 'vrij'
Het was glad, en ik had er geen rekening mee gehouden
3de raam van links.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
, maar dan moet ik wel naar jou toe want hier is het geen stad
Doe maar niet want terug lezenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh, ik had me niet ingelezen voor ik begon te posten. Toch maar eens teruglezen, ogenblik
Voel jij je nu een player als je telkens die PI gebruikt wanneer je tegen een meisje praat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat, het gaatvoor morgen geen huiswerk enzulks, dus dat zit goed
![]()
En hoedatzoBijna gevallen?
Ik deed het lekker toch. Gnagna.quote:
you lucky bastardquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jij hebt morgen geen huiswerk, maar ik ook niet: want ik heb morgen 'vrij'
Het was glad, en ik had er geen rekening mee gehouden
Ze jaagt op mammoeten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Een vriendin belde mij net en vertelde dat ze er achter is gekomen dat haar buurvrouw het oudste beroep ter wereld beoefent. Ze vond het al zo raar dat er steeds maar mannen bij haar buurvrouw op bezoek kwamen.En nee vriendin woont niet in een tokkiebuurt maar in een keurig vinexwijk
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Een vriendin belde mij net en vertelde dat ze er achter is gekomen dat haar buurvrouw het oudste beroep ter wereld beoefent. Ze vond het al zo raar dat er steeds maar mannen bij haar buurvrouw op bezoek kwamen.En nee vriendin woont niet in een tokkiebuurt maar in een keurige vinexwijk
Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voel jij je nu een player als je telkens die PI gebruikt wanneer je tegen een meisje praat?
Ik bedoelde welk 3de raam van links er zijn er daar zo veelquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay je mag door de voordeur. Mietje.
En, is ze zelf ook nog ff naar binnen geglipt, heeft ze pics meegestuurd?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Een vriendin belde mij net en vertelde dat ze er achter is gekomen dat haar buurvrouw het oudste beroep ter wereld beoefent. Ze vond het al zo raar dat er steeds maar mannen bij haar buurvrouw op bezoek kwamen.En nee vriendin woont niet in een tokkiebuurt maar in een keurige vinexwijk
Wat voor beroep?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |