Joe has PieEmquote:
Vis is lekker, hard varkensvet klinkt me iets minder smakelijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja SDB, heel erg! Vis is echt luxe, heel veel root vegetables, rijst en bonen en vet vlees. Ik kwam er later achter dat mofongo (die gefrituurde bananenprut) wordt gemaakt met hard varkensvetMet genoeg knoflook proef je daar verder niks van
Er wordt op het eiland ook heel veel rum gedestilleerd, Bacardi, Captain Morgan, Don Q... Dus bergen cocktails op
Aahh...moeders kunnen gemeen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:10 schreef P.F het volgende:
En er moest een meisje huilen in de kleedkamer omdat haar moeder had gezegd dat ze dik was![]()
![]()
Dat was echt zielig!
Nou ja ze was ook wel 1,85 oid en heeel erg breed (roeien he..) en vrij stevig.. Maar het was nog steeds een leuk meisje, alleen erg fors. Maar goed, ze heeft zelf ook een spiegel, kan ze zelf beslissen wat ze er van vindt..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Aahh...moeders kunnen gemeen zijn.
Alhoewel mijn moeder heeft ook wel eens gezegd dat ik stevig was. Maar dat had ik zelf ook wel door op 77 kg![]()
Ze zei het wel voorzichtig though, en nadat ik het vroeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben perplexHayden
[18+ spoiler]Dat is ze volgens mij niet. Die heeft echt een heul ander figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haydn heeft idd niet zoveel taille, en kleinere borstenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is ze volgens mij niet. Die heeft echt een heul ander figuur.
Het zijn inderdaad photoshopsquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is ze volgens mij niet. Die heeft echt een heul ander figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |