Doe het niet! Of is het al te laat....?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb een soort van pauze (niet echt officieel, moet even wachten en docent is in gesprek) en nu verveel ik me. Verleiding om naar de AH te gaan en zoete troep te kopen is groot ...
ik zou t zelf eerst koken denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet kopen?. Ok, als jij het zegt! Duur zijn ze inderdaad niet, ook niet op bookdepository. Een site die ik nú moet afsluiten trouwens.
. Er belanden zomaar allemaal boeken in m'n winkelwagentje.
Die echte filmpjes heb ik natuurlijk al zitten bekijken.. En Meryl Streep was geweldig!
Nog één vraagje voor ik écht ga studeren: ik heb van het avondeten van gister een stuk pompoen over wat ik wil gebruiken om cupcakes mee te bakken. Het recept schrijft gepureerde pompoen uit blik voor, maar ik heb verse. Kan ik dat rauw pureren en gebruiken?
Good to have you back..
Ja, dat gevoel heb ik ook, maar gebaseerd op niets, eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou t zelf eerst koken denk ikmaar heb geen verstand van pompoen...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Whaaaa fokking moeilijk lijkt me nog een understatement!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
Mo! stuudje![]()
goed hoor!
ik ben thuis van de tandarts. onderweg is mn haar tot twee keer toe bevrorenen ik heb de hele weg allemaal van die kou-tranen over nmn hele wangen gehad, ik leek wel een dramatische labielo hahaha...
ik had wel een gaatjehet goeie nieuws is dat dat een plekje was dat ze vorige keer al zag, goed schoon heeft gemaakt, en dat nu toch een gaatje blijkt helaas, maar niks nieuws dus. Kreeg complimenten over mn mooie schone tanden. alleen tandsteen onderaan waar mn tanden over elkaar heenstaan en ik t zelf gewoon niet goed schoon kán krijgen... moet in maart terug voor dat gaatje (eerste mogelijkheid
)
oh, en als iemand nog benieuwd is naar wat ik van de zomer aan t doen was in utrecht bij europa cantat, hier een filmpje van ons hele optreden in de jaarbeurs op de openingsceremonie (voor 3000 man WHA!). het is moderne muziek, maar er zit veel theater in (en t is fokking moeilijk) dus wel leuk om te zien (vooral t middendeel) - ik sta op t koortje achteraan. onze taak was om het tempo in de gaten te houden, alle accenten te zingen, en door te zingen als het theaterkoor door hun theatergedoe de weg een beetje kwijt raakt. wij moesten ook tonen pakken van de stemvork om in te zetten enzo...
eerst koken of roosteren in de ovenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die chromatische lijnen waren echt de HEL. dat stuk over SINGERRRR ken ik ook wel. dat was het jaar voordat ik meedeed...een vriend van mij was toen bestuurslid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whaaaa fokking moeilijk lijkt me nog een understatement!!![]()
Knap dat je dat kan, ik ben niet zo'n held met de stemvork
Echt tof hoor, ik ben maar één keer naar het NSK geweest, toen deden ze een stuk over de Singer naaimachines, was ook hilarischOh en wat kan E. voor jou toch ook hooghartig kijken
!
als het net zo iets is als aardappel wel ongeveer 45 minuten denk ik...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang denk je dat het ongeveer zal duren? Ik heb op zich de tijd wel, ik kan het gewoon in de oven schuiven, ondertussen gaan studeren, en als ik klaar ben gaan bakken.
Hmm nee niet op gelet, maar dirigenten hebben vaak wel toffe mimiekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die chromatische lijnen waren echt de HEL. dat stuk over SINGERRRR ken ik ook wel. dat was het jaar voordat ik meedeed...een vriend van mij was toen bestuurslid.
aww ik vind E. wel lief!
zag je het hoofd van de dirigent toen t koor aan t haasten was? haha, dat soort hoofden trekt ze wel vaker als we niet doen wat ze wil...
Oh, dat valt me nog mee. Super, bedankt allemaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als het net zo iets is als aardappel wel ongeveer 45 minuten denk ik...
ligt eraan hoe groot je de stukken maakt. Half uur is soms al genoeg, gewoon na 20 minuten af en toe prikken om gaarheid te bepalenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als het net zo iets is als aardappel wel ongeveer 45 minuten denk ik...
Zo herkenbaar! Ik sta ook regelmatig een kwartier te twijfelen op het station omdat ik iets lekkers wil hebben maar tegelijkertijd alles te slecht vind. Om doodmoe van te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ja, dat weet ik wel. ik ga het dus ook gericht kopen op zo'n moment. ik zit met het zweet in mn handen op kantoor al te vechten tegen de dwang om naar de winkel te gaan straks. of als ik gewone boodschappen moet doen probeer ik het pad te omzeilen, en dat mislukt dan. of ik dool een half uur door de paden, en wil persé iets lekekrs kopen maar mn rationele stemmetje vindt alles teveel calorieën. heb weleens staan huilen in de winkel omdat t zo'n gevecht was, ik MOEST iets en MOCHT niks van mezelf... kwam ik thuis met diepvries soesjes
Oh, daar wilde ik toevallig nog naar vragen! Welk merk heb jij?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:27 schreef pinquit het volgende:
goedemorgen!
sportbh is in tha househet geweld kan gaan beginnen.
wel maandag pasmoet nog schoenen hebben.
Ugh, dat heb ik ook steeds vaker. Dat ik dingen niet meer eet omdat het ofwel bizar veel kcal bevat, of omdat het gewoon algeheel ongezond is. Ik ben best braaf geworden, wat dat betreftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kreeg vandaag een gevulde koek op het station vanwege alle NS-gefaal. Ik was er aan begonnen, 't was nog m'n ontbijt ook, maar toen ik zag hoeveel kcals erin zaten, heb ik 'm weggegooid... Heb er 3 hapjes van gehad denk ik.
Ja ik had hetzelfde. Moest vanochtend onwijs haasten en had geen tijd meer voor ontbijt. Op de terugweg kreeg ik die koek, maar heb thuis alsnog maar gewoon een bakje havermout gemaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ugh, dat heb ik ook steeds vaker. Dat ik dingen niet meer eet omdat het ofwel bizar veel kcal bevat, of omdat het gewoon algeheel ongezond is. Ik ben best braaf geworden, wat dat betreftIk heb liever een knorrende maag dan een gevulde koek
![]()
Nee, ik spreek bijna geen woord Zweeds. Ben m'n master hier aan het halen.. Zo, langzamerhand word ik weer warm, en slaperig...dat laatste is wat jammer..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
Wauwdaar 'past' de sneeuw toch ook wel heel mooi in het plaatje he... Studeer je daar Zweeds?
Ik ga hopelijk volgend jaar naar Zweden (wil ik al heel lang), met vriendje mee naar een congres in Jönköping
Dát, ik vind CF een natural beautyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef AKnynke het volgende:
@ CF: rot zeg. Terwijl je zo mooi bent!
Dat was de personificatie van de zogenaamde valse nicht.........een rasechte. Je hebt hem zeker in gedachten al meerder keren op z'n weke smoelwerk getimmerd. Is het niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh, heel erg trouwens: we waren op vakantie ergens aan het eten, en de ober probeerde Meneer te versieren (en hij was nog lelijk en oud ook) en maakte echt heel beledigende opmerkingen naar mij (dat ik geen figuur heb/dik ben). Zo erg! En het rotste is nog wel dat ik met dat soort dingen nog steeds niet kan omgaan, hoewel ik rationeel wel weet dat ik niet meer dik ben (en de ober in kwestie behoorlijk wat forser was dan ik
), moest ik er achteraf echt ontzettend om huilen (
) en heb ik me er echt een dag rot om gevoeld
ZO raar dat ik daar nog steeds niet mee om kan gaan!
Brr, ja. Het was echt een heel ongemakkelijk etentjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was de personificatie van de zogenaamde valse nicht.........een rasechte. Je hebt hem zeker in gedachten al meerder keren op z'n weke smoelwerk getimmerd. Is het niet?
Dat dus! Ik zou me waarschijnlijk ook rot voelen, maar dat is eigenlijk nog te veel eer voor zo iemand. Laat die ouwe nicht maar kletsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was de personificatie van de zogenaamde valse nicht.........een rasechte. Je hebt hem zeker in gedachten al meerder keren op z'n weke smoelwerk getimmerd. Is het niet?
Of dat je vriend laten doen....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij met je cupcakes, nu heb ik ook zin om te bakken!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen, 1 met appelstroop en 1 met roomboter, gekookt eitje
T: 1 Vegtersrolletje met slagroom
T: peer
T: 250 gr kwark
D: spaghetti met geroosterde paprika, courgette, aubergine, spekreepjes
T: als ze gelukt zijn, een pompoencupcake
De laatste keer dat ik iets heb gebakken was een paar dagen voor kerst! Echt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij met je cupcakes, nu heb ik ook zin om te bakken!
Ook om daarvoor nog even de keuken op te ruimen en te poetsen. Hoezo SOGgen...
On the bright side: er staat nu wel lekker een pan stoofvlees op.
Oja, en we hebben maandag een bezichtiging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |