SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo mooi bruin!"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Leuk! Die kun je vast wel aan iemand kwijt! Waarom hang je hem zelf niet op?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:58 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb trouwens nog een prachtige klok liggen, zo een met fotolijstjes http://static.aanbodpagin(...)4/42/2/1150242_1.jpg nieuw in de doosdus mocht ik daar nog iemand blij mee kunnen maken, u roept maar!
Foto's terugkijken is ev0lquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Ik dacht, laat ik ook eens foto's terugkijken danwat ben ik dik geworden zeg
hoewel ik er 1.5 jaar geleden er beter uitzag dan ik dacht.
Geen bier vanavond!
Over een half jaar zien we er weer gewoon zo uit Syrenaquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Foto's terugkijken is ev0l
Ik heb nu wel meer tietEn m'n haar zit beter.
Laat ons dat eens oordelen??quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Ik dacht, laat ik ook eens foto's terugkijken danwat ben ik dik geworden zeg
hoewel ik er 1.5 jaar geleden er beter uitzag dan ik dacht.
Geen bier vanavond!
kweet niet, maar het feit dat ie ruim een jaar nadat ik hem gekregen heb nog in de doos zit zegt genoeg denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Die kun je vast wel aan iemand kwijt! Waarom hang je hem zelf niet op?
*raakt aan*quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Statistiek heb ik wel redelijk gemaakt
3-4 van de 40 vragen fout
7 vragen fout was een 8 geloof ik
HAAAAAA ik heb een 9!!!!!!!!!
Wie wil mij aanraken!
Ik baal wel dat ik foutjes heb gemaaktMaar goeed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |