Doe het niet! Of is het al te laat....?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb een soort van pauze (niet echt officieel, moet even wachten en docent is in gesprek) en nu verveel ik me. Verleiding om naar de AH te gaan en zoete troep te kopen is groot ...
ik zou t zelf eerst koken denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet kopen?. Ok, als jij het zegt! Duur zijn ze inderdaad niet, ook niet op bookdepository. Een site die ik nú moet afsluiten trouwens.
. Er belanden zomaar allemaal boeken in m'n winkelwagentje.
Die echte filmpjes heb ik natuurlijk al zitten bekijken.. En Meryl Streep was geweldig!
Nog één vraagje voor ik écht ga studeren: ik heb van het avondeten van gister een stuk pompoen over wat ik wil gebruiken om cupcakes mee te bakken. Het recept schrijft gepureerde pompoen uit blik voor, maar ik heb verse. Kan ik dat rauw pureren en gebruiken?
Good to have you back..
Ja, dat gevoel heb ik ook, maar gebaseerd op niets, eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou t zelf eerst koken denk ikmaar heb geen verstand van pompoen...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Whaaaa fokking moeilijk lijkt me nog een understatement!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef kwakz0r het volgende:
Mo! stuudje![]()
goed hoor!
ik ben thuis van de tandarts. onderweg is mn haar tot twee keer toe bevrorenen ik heb de hele weg allemaal van die kou-tranen over nmn hele wangen gehad, ik leek wel een dramatische labielo hahaha...
ik had wel een gaatjehet goeie nieuws is dat dat een plekje was dat ze vorige keer al zag, goed schoon heeft gemaakt, en dat nu toch een gaatje blijkt helaas, maar niks nieuws dus. Kreeg complimenten over mn mooie schone tanden. alleen tandsteen onderaan waar mn tanden over elkaar heenstaan en ik t zelf gewoon niet goed schoon kán krijgen... moet in maart terug voor dat gaatje (eerste mogelijkheid
)
oh, en als iemand nog benieuwd is naar wat ik van de zomer aan t doen was in utrecht bij europa cantat, hier een filmpje van ons hele optreden in de jaarbeurs op de openingsceremonie (voor 3000 man WHA!). het is moderne muziek, maar er zit veel theater in (en t is fokking moeilijk) dus wel leuk om te zien (vooral t middendeel) - ik sta op t koortje achteraan. onze taak was om het tempo in de gaten te houden, alle accenten te zingen, en door te zingen als het theaterkoor door hun theatergedoe de weg een beetje kwijt raakt. wij moesten ook tonen pakken van de stemvork om in te zetten enzo...
eerst koken of roosteren in de ovenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die chromatische lijnen waren echt de HEL. dat stuk over SINGERRRR ken ik ook wel. dat was het jaar voordat ik meedeed...een vriend van mij was toen bestuurslid.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whaaaa fokking moeilijk lijkt me nog een understatement!!![]()
Knap dat je dat kan, ik ben niet zo'n held met de stemvork
Echt tof hoor, ik ben maar één keer naar het NSK geweest, toen deden ze een stuk over de Singer naaimachines, was ook hilarischOh en wat kan E. voor jou toch ook hooghartig kijken
!
als het net zo iets is als aardappel wel ongeveer 45 minuten denk ik...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe lang denk je dat het ongeveer zal duren? Ik heb op zich de tijd wel, ik kan het gewoon in de oven schuiven, ondertussen gaan studeren, en als ik klaar ben gaan bakken.
Hmm nee niet op gelet, maar dirigenten hebben vaak wel toffe mimiekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die chromatische lijnen waren echt de HEL. dat stuk over SINGERRRR ken ik ook wel. dat was het jaar voordat ik meedeed...een vriend van mij was toen bestuurslid.
aww ik vind E. wel lief!
zag je het hoofd van de dirigent toen t koor aan t haasten was? haha, dat soort hoofden trekt ze wel vaker als we niet doen wat ze wil...
Oh, dat valt me nog mee. Super, bedankt allemaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als het net zo iets is als aardappel wel ongeveer 45 minuten denk ik...
ligt eraan hoe groot je de stukken maakt. Half uur is soms al genoeg, gewoon na 20 minuten af en toe prikken om gaarheid te bepalenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als het net zo iets is als aardappel wel ongeveer 45 minuten denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |