quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet? Angels is een echt kerstzeepje. Zoeoeoeoeter dan Rockstar, vind ik.
Maar wel lekker.
Geen idee hoe ik er nou bij kwam dat het Rockstar wasquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Angels Delight is lkkrrrrrrr![]()
Ik had een groot stuk in mn grabbag.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt als ik de branche noem en ze weten mn woonplaats dat noemt iedereen meteen die naam![]()
Maar dit is al too much info eigenlijk
Maar wel lekker toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
tvptje
tering die kokos ruikt echt sterk, ik ruik het nog steeds![]()
Vind je t wat t spul???quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens.![]()
Doen we dus niet.
Wat een leuke topictitel![]()
En die Lush......heerlijk!!!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ze ziet het
En als antwoord op je vraag: ja, maar dat wist je toch al![]()
Ik heb hem maar gekregen hoor en ik vond het leuk dat jij hem leuk vindt
OKquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds in PM weten waarop je dat baseerde
Ja ik hou van kokos, en de geur is wel sterk, maar komt niet hard aan, is niet bedwelmend ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar wel lekker toch?
Hier in de Lush vanillia zit ook een zweempje kokos.
Tot zo! en voorzichtig!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Tot straks!
Eerst naar het postkantoor en dan naar Miss ML!
Beiden zijn zoet idd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Geen idee hoe ik er nou bij kwam dat het Rockstar was
Misschien omdat die ook roze is en omdat het een stervorm had?![]()
En omdat ik een sample van Rockstar heb gehad en die was ook zoet!
Ik vind het een verukkelijk pakket! En je hebt er zo veul bijgedaan! Dat word genieten, en die kleintjes, die zijn ook fijn mee naar het ziekenhuis binnenkort. Ruikt m'n douche en slaapkamer toch lekker. (en ik ook)quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vind je t wat t spul???
Ik ben zoooooo blij met mn King of Skin
voorlopig vind ik em wel fijn jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar vind je m fijn of niet fijn???????
Bountyboy
Je merkt meteen wel verschil he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voorlopig vind ik em wel fijn ja
tis wel zacht nu
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je niks van Lush lekker vindt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef senesta het volgende:
Ik vind Lush helemaal niet lekker he![]()
Ik ben ooit speciaal door alle verhalen hier op FOK! eerder naar school gegaan om langs Amsterdam te kunnen en te gaan Lush snuiven en kopen. Maar ik vind het niets
Ja als ik testertjes maak dan maak ik ze goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind het een verukkelijk pakket! En je hebt er zo veul bijgedaan! Dat word genieten, en die kleintjes, die zijn ook fijn mee naar het ziekenhuis binnenkort. Ruikt m'n douche en slaapkamer toch lekker. (en ik ook)
*aait*quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voorlopig vind ik em wel fijn ja
tis wel zacht nu
Wat is een geur die jij zelf echt heel lekker vindt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:47 schreef senesta het volgende:
Ik vind Lush helemaal niet lekker he![]()
Ik ben ooit speciaal door alle verhalen hier op FOK! eerder naar school gegaan om langs Amsterdam te kunnen en te gaan Lush snuiven en kopen. Maar ik vind het niets
Ik neem ze mee op vakantiequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als ik testertjes maak dan maak ik ze goed
Ja, maar dat vind ik in een parfumerie ook, 2 geurtjes op de polsen, dan kijken hoe het zich bij de zuurgraad van je huid ontwikkel, en dan eventueel pas besluiten, en niet alles door elkaar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:15 schreef nieslief het volgende:dat had ik nou ook bij het openen van die envelop. Al die geurtjes bij elkaar is gewoon een bom en alles lijkt hetzelfde. Maar als ik eerst de een ga ruiken en dan even later de andere dan ruik ik wel het verschil. Ik zou dus nooit iets kunnen kopen in die winkel of ik moet weten wat wat is.
dat valt me ook op, ik ruik die jelly's helemaal niet zelfsquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:17 schreef nieslief het volgende:
En wat mij opviel was dat de jelly bijv. helemaal niet zo heel erg ruikt als je gewoon aan de jelly ruikt tot je hem laat schuimen dan ruik je hem pas echt. Vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |