abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76521901
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_76521960
tvp
pi_76522006
Hoezo is het dn anders?
pi_76522065
De meeste mensen die de post ontvangen welke niet genoeg gefrankeerd is krijgen zo'n briefje dat ze moeten betalen, volgens mij bedoelt FUFR dat. Als je daar niks mee doet hoor je er niks meer van.
pi_76522119
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef -moppie- het volgende:
De meeste mensen die de post ontvangen welke niet genoeg gefrankeerd is krijgen zo'n briefje dat ze moeten betalen, volgens mij bedoelt FUFR dat. Als je daar niks mee doet hoor je er niks meer van.
klopt, in dit geval is Maria zelf the cheap ass
pi_76522129
Ja, bij binnenlandse post betaald de ontvanger. Bij buitenlandse post de verzender. Het waren kaartjes naar Spanje.
pi_76522161
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:13 schreef amaranta het volgende:
Hoezo is het dn anders?
je hebt dan niet voldoende gefrankeerd en je bent traceerbaar dus moet je in principe wel betalen.
TNT mag post niet openmaken om te kijken van wie ie afkomt dus in dat geval vraagt men de ontvanger te betalen
pi_76522183
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef amaranta het volgende:
Ja, bij binnenlandse post betaald de ontvanger. Bij buitenlandse post de verzender. Het waren kaartjes naar Spanje.
spanje? had ze dan aan de sint meegegeeft!
pi_76522192
Ik ben de verzender dus.
pi_76522217
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:

[..]

je hebt dan niet voldoende gefrankeerd en je bent traceerbaar dus moet je in principe wel betalen.
TNT mag post niet openmaken om te kijken van wie ie afkomt dus in dat geval vraagt men de ontvanger te betalen
Ik denk dat ze juist het geboortekaartje even hebben gelezen en aan de hand daarvan Ama hebben gevonden.
Of had je er een afzender op staan Ama?
pi_76522237
Ik wil best betalen. Daar gaat het niet om. Vond het alleen stom om 20 keer adm kosten te betalen.
pi_76522263
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:19 schreef amaranta het volgende:
Ik wil best betalen. Daar gaat het niet om. Vond het alleen stom om 20 keer adm kosten te betalen.
Maar konden ze je traceren zonder de envelop open te maken?
pi_76522296
Ik had op de achterkant mijn postcode gezet ja. Zoals het hoort
pi_76522366
Maar het gaat me dus om 20 keer die adm kosten à 1.35 per kaart.
Ik j
heb de klantenservice al gebeld maar hij zei dat ik maar moest betalen en een brief sturen.
pi_76522371
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:21 schreef amaranta het volgende:
Ik had op de achterkant mijn postcode gezet ja. Zoals het hoort
Heel goed (nu dan alleen even jammer) omdat je zo traceerbaar bent.
pi_76522389
Ik krijg per kaart een naheffing
pi_76522466
tvp
pi_76522778
Nadat de migratie van onze domeinen goed gelukt was, kwam ik er vanmorgen achter dat ze niet te bereiken waren. Ik heb een e-mail naar onze hostingprovider gestuurd en nu ik thuis ben heb ik het antwoord gelezen:
quote:
Uw website is vanaf gisteravond tijdelijk vervangen door een onbekende pagina. Helaas heeft iemand zodanig toegang verkregen tot uw server dat hij in staat was om verschillende bestanden aan te passen.

Wij hebben inmiddels de nodige maatregelen getroffen. De oorzaak is bekend en de gebruikte hack is onschadelijk gemaakt. Momenteel plaatsen wij uw oorspronkelijke bestanden terug. Wij verwachten dit aan het einde van de ochtend af te ronden.

Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij vannacht tijdelijk de FTP-functionaliteit uitgeschakeld. Het is vanaf dit moment weer mogelijk om verbinding te maken met uw website via FTP. Ook kunt u weer gebruikmaken van bestandsbeheer en de sitebuilder.

Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Heeft u nog vragen, dan vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Nieuwe server was niet zo goed beveiligd dus En "einde van de ochtend" is blijkbaar ook een rekbaar begrip want het werkt nog niet.
pi_76522795
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:

[..]

spanje? had ze dan aan de sint meegegeeft!
pi_76522935
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Juup© het volgende:
Nadat de migratie van onze domeinen goed gelukt was, kwam ik er vanmorgen achter dat ze niet te bereiken waren. Ik heb een e-mail naar onze hostingprovider gestuurd en nu ik thuis ben heb ik het antwoord gelezen:
[..]

Nieuwe server was niet zo goed beveiligd dus En "einde van de ochtend" is blijkbaar ook een rekbaar begrip want het werkt nog niet.
De kleren die ik had besteld zouden vorige week verstuurd worden. Na mailwisseling afgelopen maandag bleek dat ze nog niet verstuurd zijn.
Ook al zo rekbaar
pi_76523028
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

De kleren die ik had besteld zouden vorige week verstuurd worden. Na mailwisseling afgelopen maandag bleek dat ze nog niet verstuurd zijn.
Ook al zo rekbaar
De kleren?
pi_76523105
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ook al zo rekbaar
Wat een ellende om de dingen te vinden die jij op het lijstje hebt staan. Baby-Dump heeft maar 1 ding, Preanaal heeft maar 1 ding en voor de andere dingen weten wij niet waar wij moeten zijn. Morgen maar eens bij Bart Smit o.i.d. kijken.
pi_76523107
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

De kleren?
Weet ik niet, ik heb ze nog niet
pi_76523120
Ik ben een instructie aan het lezen om een persbericht op te stellen, is een van de tips: Zorg voor een grammaticaal correct bericht, logisch idd..

Ik ben in de 20 pagina's van de instructie al minimaal 6 typ- en grammaticafouten tegengekomen waaronder fotograven en u bepaald
pi_76523152
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wat een ellende om de dingen te vinden die jij op het lijstje hebt staan. Baby-Dump heeft maar 1 ding, Preanaal heeft maar 1 ding en voor de andere dingen weten wij niet waar wij moeten zijn. Morgen maar eens bij Bart Smit o.i.d. kijken.
Bedoel je voor Eva? Daar hoef je geen moeite voor te doen hoor. Een boekje van de action volstaat ook.
(als je perse iets wil geven).
En als je die sokjes niet kunt vinden dan is een sokbroekje ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')