klopt, in dit geval is Maria zelf the cheap assquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef -moppie- het volgende:
De meeste mensen die de post ontvangen welke niet genoeg gefrankeerd is krijgen zo'n briefje dat ze moeten betalen, volgens mij bedoelt FUFR dat. Als je daar niks mee doet hoor je er niks meer van.
je hebt dan niet voldoende gefrankeerd en je bent traceerbaar dus moet je in principe wel betalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:13 schreef amaranta het volgende:
Hoezo is het dn anders?
spanje? had ze dan aan de sint meegegeeft!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef amaranta het volgende:
Ja, bij binnenlandse post betaald de ontvanger. Bij buitenlandse post de verzender. Het waren kaartjes naar Spanje.
Ik denk dat ze juist het geboortekaartje even hebben gelezen en aan de hand daarvan Ama hebben gevonden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt dan niet voldoende gefrankeerd en je bent traceerbaar dus moet je in principe wel betalen.
TNT mag post niet openmaken om te kijken van wie ie afkomt dus in dat geval vraagt men de ontvanger te betalen
Maar konden ze je traceren zonder de envelop open te maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:19 schreef amaranta het volgende:
Ik wil best betalen. Daar gaat het niet om. Vond het alleen stom om 20 keer adm kosten te betalen.
Heel goed (nu dan alleen even jammer) omdat je zo traceerbaar bent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:21 schreef amaranta het volgende:
Ik had op de achterkant mijn postcode gezet ja. Zoals het hoort
quote:Uw website is vanaf gisteravond tijdelijk vervangen door een onbekende pagina. Helaas heeft iemand zodanig toegang verkregen tot uw server dat hij in staat was om verschillende bestanden aan te passen.
Wij hebben inmiddels de nodige maatregelen getroffen. De oorzaak is bekend en de gebruikte hack is onschadelijk gemaakt. Momenteel plaatsen wij uw oorspronkelijke bestanden terug. Wij verwachten dit aan het einde van de ochtend af te ronden.
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij vannacht tijdelijk de FTP-functionaliteit uitgeschakeld. Het is vanaf dit moment weer mogelijk om verbinding te maken met uw website via FTP. Ook kunt u weer gebruikmaken van bestandsbeheer en de sitebuilder.
Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Heeft u nog vragen, dan vernemen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
spanje? had ze dan aan de sint meegegeeft!
De kleren die ik had besteld zouden vorige week verstuurd worden. Na mailwisseling afgelopen maandag bleek dat ze nog niet verstuurd zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Juup© het volgende:
Nadat de migratie van onze domeinen goed gelukt was, kwam ik er vanmorgen achter dat ze niet te bereiken waren. Ik heb een e-mail naar onze hostingprovider gestuurd en nu ik thuis ben heb ik het antwoord gelezen:
[..]
Nieuwe server was niet zo goed beveiligd dusEn "einde van de ochtend" is blijkbaar ook een rekbaar begrip want het werkt nog niet.
De kleren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
De kleren die ik had besteld zouden vorige week verstuurd worden. Na mailwisseling afgelopen maandag bleek dat ze nog niet verstuurd zijn.
Ook al zo rekbaar
Wat een ellende om de dingen te vinden die jij op het lijstje hebt staan. Baby-Dump heeft maar 1 ding, Preanaal heeft maar 1 ding en voor de andere dingen weten wij niet waar wij moeten zijn. Morgen maar eens bij Bart Smit o.i.d. kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
De kleren die ik had besteld zouden vorige week verstuurd worden. Na mailwisseling afgelopen maandag bleek dat ze nog niet verstuurd zijn.
Ook al zo rekbaar
Bedoel je voor Eva? Daar hoef je geen moeite voor te doen hoor. Een boekje van de action volstaat ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een ellende om de dingen te vinden die jij op het lijstje hebt staan. Baby-Dump heeft maar 1 ding, Preanaal heeft maar 1 ding en voor de andere dingen weten wij niet waar wij moeten zijn. Morgen maar eens bij Bart Smit o.i.d. kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |