klopt, in dit geval is Maria zelf the cheap assquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:14 schreef -moppie- het volgende:
De meeste mensen die de post ontvangen welke niet genoeg gefrankeerd is krijgen zo'n briefje dat ze moeten betalen, volgens mij bedoelt FUFR dat. Als je daar niks mee doet hoor je er niks meer van.
je hebt dan niet voldoende gefrankeerd en je bent traceerbaar dus moet je in principe wel betalen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:13 schreef amaranta het volgende:
Hoezo is het dn anders?
spanje? had ze dan aan de sint meegegeeft!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef amaranta het volgende:
Ja, bij binnenlandse post betaald de ontvanger. Bij buitenlandse post de verzender. Het waren kaartjes naar Spanje.
Ik denk dat ze juist het geboortekaartje even hebben gelezen en aan de hand daarvan Ama hebben gevonden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt dan niet voldoende gefrankeerd en je bent traceerbaar dus moet je in principe wel betalen.
TNT mag post niet openmaken om te kijken van wie ie afkomt dus in dat geval vraagt men de ontvanger te betalen
Maar konden ze je traceren zonder de envelop open te maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:19 schreef amaranta het volgende:
Ik wil best betalen. Daar gaat het niet om. Vond het alleen stom om 20 keer adm kosten te betalen.
Heel goed (nu dan alleen even jammer) omdat je zo traceerbaar bent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:21 schreef amaranta het volgende:
Ik had op de achterkant mijn postcode gezet ja. Zoals het hoort
quote:Uw website is vanaf gisteravond tijdelijk vervangen door een onbekende pagina. Helaas heeft iemand zodanig toegang verkregen tot uw server dat hij in staat was om verschillende bestanden aan te passen.
Wij hebben inmiddels de nodige maatregelen getroffen. De oorzaak is bekend en de gebruikte hack is onschadelijk gemaakt. Momenteel plaatsen wij uw oorspronkelijke bestanden terug. Wij verwachten dit aan het einde van de ochtend af te ronden.
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij vannacht tijdelijk de FTP-functionaliteit uitgeschakeld. Het is vanaf dit moment weer mogelijk om verbinding te maken met uw website via FTP. Ook kunt u weer gebruikmaken van bestandsbeheer en de sitebuilder.
Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Heeft u nog vragen, dan vernemen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
spanje? had ze dan aan de sint meegegeeft!
De kleren die ik had besteld zouden vorige week verstuurd worden. Na mailwisseling afgelopen maandag bleek dat ze nog niet verstuurd zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Juup© het volgende:
Nadat de migratie van onze domeinen goed gelukt was, kwam ik er vanmorgen achter dat ze niet te bereiken waren. Ik heb een e-mail naar onze hostingprovider gestuurd en nu ik thuis ben heb ik het antwoord gelezen:
[..]
Nieuwe server was niet zo goed beveiligd dusEn "einde van de ochtend" is blijkbaar ook een rekbaar begrip want het werkt nog niet.
De kleren?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
De kleren die ik had besteld zouden vorige week verstuurd worden. Na mailwisseling afgelopen maandag bleek dat ze nog niet verstuurd zijn.
Ook al zo rekbaar
Wat een ellende om de dingen te vinden die jij op het lijstje hebt staan. Baby-Dump heeft maar 1 ding, Preanaal heeft maar 1 ding en voor de andere dingen weten wij niet waar wij moeten zijn. Morgen maar eens bij Bart Smit o.i.d. kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
De kleren die ik had besteld zouden vorige week verstuurd worden. Na mailwisseling afgelopen maandag bleek dat ze nog niet verstuurd zijn.
Ook al zo rekbaar
Bedoel je voor Eva? Daar hoef je geen moeite voor te doen hoor. Een boekje van de action volstaat ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een ellende om de dingen te vinden die jij op het lijstje hebt staan. Baby-Dump heeft maar 1 ding, Preanaal heeft maar 1 ding en voor de andere dingen weten wij niet waar wij moeten zijn. Morgen maar eens bij Bart Smit o.i.d. kijken.
Sokjes en broekjedinges zou al geregeld moeten zijn als het goed is, maar voor Eva kunnen wij idd niet vinden wat jij op het lijstje hebt staan. Maar wij zien morgen dan wel wat wij nog kunnen kopen ergensquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bedoel je voor Eva? Daar hoef je geen moeite voor te doen hoor. Een boekje van de action volstaat ook.
(als je perse iets wil geven).
En als je die sokjes niet kunt vinden dan is een sokbroekje ook goed.
Dus?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:46 schreef Inu het volgende:
Ik ben een instructie aan het lezen om een persbericht op te stellen, is een van de tips: Zorg voor een grammaticaal correct bericht, logisch idd..
Ik ben in de 20 pagina's van de instructie al minimaal 6 typ- en grammaticafouten tegengekomen waaronder fotograven en u bepaald
meestal ligt het niet aan de server maar aan de page itself.. jouw gebroddel dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:35 schreef Juup© het volgende:
Nadat de migratie van onze domeinen goed gelukt was, kwam ik er vanmorgen achter dat ze niet te bereiken waren. Ik heb een e-mail naar onze hostingprovider gestuurd en nu ik thuis ben heb ik het antwoord gelezen:
[..]
Nieuwe server was niet zo goed beveiligd dusEn "einde van de ochtend" is blijkbaar ook een rekbaar begrip want het werkt nog niet.
ja dat moet wel...quote:
fotogravenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:46 schreef Inu het volgende:
Ik ben een instructie aan het lezen om een persbericht op te stellen, is een van de tips: Zorg voor een grammaticaal correct bericht, logisch idd..
Ik ben in de 20 pagina's van de instructie al minimaal 6 typ- en grammaticafouten tegengekomen waaronder fotograven en u bepaald
wat stond er op? een speelgoed-sangriakan, mini-tapas?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sokjes en broekjedinges zou al geregeld moeten zijn als het goed is, maar voor Eva kunnen wij idd niet vinden wat jij op het lijstje hebt staan. Maar wij zien morgen dan wel wat wij nog kunnen kopen ergens
dat ga je ze toch wel ff vertellen he? ah? please?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus vindt Management Info Uitgeverij hun eigen tips niet belangrijk genoeg om op te volgen
dora, hopla, in de droomtuin, teletubbiesquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat stond er op? een speelgoed-sangriakan, mini-tapas?
hopla?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
dora, hopla, in de droomtuin, teletubbies
ik hoop dat E. wel weet wat je uitkraamdequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef amaranta het volgende:
dat is een konijn
gesprek van gisteren:
e: hopla?
ik; hopla is kapot (laptop stond uit)
ik: hopla is kapot
ik: hopla is kapote: hopla?
Ik ben vriendjes met dr gewordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef FUFR het volgende:
Sam heeft nu Hyves ivm de schoolhyves. nu mag ik uit gaan leggen hoe en wat en wat niet de bedoelings is...
ik weets, ik heb het goedgekeurdquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben vriendjes met dr geworden
ze moest mij, van jou uitnodigen dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weets, ik heb het goedgekeurd
Nu moet ik nog uitleggen hoe ze dr klasgenootjes kan uitnodigen enzo.
leert ze ook meteen tiepen.
ik wil naar huis
FUFR heeft gisteren een kilootje lamskoteletten gekocht en die roepen me
ja, honger!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:17 schreef FUFR het volgende:
kilo bij de turk: 10 euro
kilo bij de keurslagert 20-25 euro
doosje met 30 gr. sesamzaad supermarkt: 2 euro
2 ons bij de turk: 99 cent
ze mag gerust wat bekenden met een redelijk normaal profiel in der hyves hebben dacht ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze moest mij, van jou uitnodigen dus.
redelijk normaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze mag gerust wat bekenden met een redelijk normaal profiel in der hyves hebben dacht ik
ja dat weet ze.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop dat E. wel weet wat je uitkraamde
vergeetsquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
redelijk normaal![]()
al met J. de agenda doorgenomen?
Nope niet mijn gebroddel maar dat van de hostingprovider zoals zij ook zelf hebben toegegeven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
meestal ligt het niet aan de server maar aan de page itself.. jouw gebroddel dus
aha! dus je geeft toe dat je broddeltquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope niet mijn gebroddel maar dat van de hostingprovider zoals zij ook zelf hebben toegegeven.
Nee, laat ik aan echte taalnazi's overquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ga je ze toch wel ff vertellen he? ah? please?
jij hebt de hogere opleidings dus jij moet het doen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, laat ik aan echte taalnazi's over
SQ/Levi?
Wij worden opgeleid om problemen van ons af te schuivenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij hebt de hogere opleidings dus jij moet het doen!
ach ja natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Wij worden opgeleid om problemen van ons af te schuivenDaar hebben we HBO-ers voor
verste worst, spinazie en gekookte aardappelsquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:12 schreef -moppie- het volgende:
Hallo, hallo...
Wat moet ik eten vanavond?
Nee, maar daardoor kunnen we ze de schuld geven van alles, het zelf opknappen en met de eer strijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach ja natuurlijk![]()
maar...die snappen nix!
Dit is wel mn favoriet dan maar witte gij wel hoe lang het duurt voordat mijn hachee klaar is?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
verste worst, spinazie en gekookte aardappels
lamskoteletjes met venkel en aardappelpuree
Hachee met doperwtjes en vierkante gebakken aardappeltjes
dan rij je stilletjes naar de slager en koopt het kant en klaar, in pan doen, verpakking weggooien en colt weet van nixquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit is wel mn favoriet dan maar witte gij wel hoe lang het duurt voordat mijn hachee klaar is?
neem lokale slagert?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:22 schreef -moppie- het volgende:
ik begin te kwijlen![]()
probiert om voor 6 uur bij een of andere slager te zijn
dan zijn er vast wel mensen die je willen duwen, doe mij een plezier en stap dan vast uit, ik heb geen zin in crematies.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
straks sta ik klem op een of andere spoorwegovergang hiero
als ik niet uitstap hebben jullie in ieder geval wel hacheevleesquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan zijn er vast wel mensen die je willen duwen, doe mij een plezier en stap dan vast uit, ik heb geen zin in crematies.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als ik niet uitstap hebben jullie in ieder geval wel hacheevlees
het waren allemaal vrachtwagens uit Nederlandquote:
Natuurlijk, ik ben geen IT nerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
aha! dus je geeft toe dat je broddelt
nerd!quote:
n00b!quote:
alcorokistquote:
klopt. Trutquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zonder smaakt ie vast minder lekker!
het is ook wel erg makkelijk praten als je het nog nooit hebt gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef amaranta het volgende:
Hier gaat het stoppen met roken vooralsnog heel goed!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef amaranta het volgende:
Hier gaat het stoppen met roken vooralsnog heel goed!
quote:
goh, nu al?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Trouwens, als een hosting provider het zo voor elkaar heeft dat door mijn "gebroddel" hun server in de soep loopt dan is het erg slecht gesteld met hun beveiliging
Ik zal trouwens eens upgraden naar php5.
Ja, ik had het al gedaan maar door dat cracker gedoe zijn de instellingen terug naar PHP4 gezet blijkbaarquote:
Mijn fout, het stond dus nog gewoon goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gedaan maar door dat cracker gedoe zijn de instellingen terug naar PHP4 gezet blijkbaar
ben je dronks?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:43 schreef bleiblei het volgende:
kanker ns
had ik gewoon 2 bier meer weg kunnen klokken.
Dus als hij niet dronken is, is hij maar een chagrijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat betekent een vrolijcke bb
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus als hij niet dronken is, is hij maar een chagrijn?
zeikerd, ze is tog droog, nie dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:52 schreef Juup© het volgende:
Nog een ding: Vader stopt dochter in droger
nou lekker is dat!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat betekent een vrolijcke bb
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik ben normaliter niet de belemmerende factor in dat fenomeen
Zo'n kloot?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:28 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik ga morgen mijn werkgever vertellen dat hij een nieuwe verkoper moet zoeken.
Maakt me geen fuck uit.Hier blijf ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan? Ga jij achter de kassa bij een supermarkt zitten en werken?
Succes en sterkte indien nodigquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maakt me geen fuck uit.Hier blijf ik niet.
Die lui zijn gek. Ik wil inkopen en verkopen. Niet auto's klaarmaken na de verkoop en de kutadministratie doen wat mij te veel tijd kost waardoor ik niet aan aankopen toe kom. De onderlingen strijd tussen werkplaats, magazijn en verkoop ehv en vhv is niet te harden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
hoe komt het?
het klonk als een toffe baan!
klinkt als een goeie bedrijfsvoeringquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die lui zijn gek. Ik wil inkopen en verkopen. Niet auto's klaarmaken na de verkoop en de kutadministratie doen wat mij te veel tijd kost waardoor ik niet aan aankopen toe kom. De onderlingen strijd tussen werkplaats, magazijn en verkoop ehv en vhv is niet te harden.
Spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
klinkt als een goeie bedrijfsvoering
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Of ik ga ook iets doen met prikkels.
Goed idee idd, alleen in de economie er wel rijp voor? Ik bedoel heeft zijn mogelijk bedrijfje dan wel bestaanskans?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind dat je voor jezelf moet beginnen.
Daar ben je wel geschikt voor denk ik.
wie doet dan de kutadministratie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind dat je voor jezelf moet beginnen.
Daar ben je wel geschikt voor denk ik.
Juist op dit moment moet je startenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed idee idd, alleen in de economie er wel rijp voor? Ik bedoel heeft zijn mogelijk bedrijfje dan wel bestaanskans?
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist op dit moment moet je starten.
Economie trekt aan, startkosten zijn laag, investeringen zijn laag.
En administratie is stuk minder vervelend als het voor jezelf is.
Tis net de plee schoonmaken.
wanne kwats, hoezo zouden opstartkosten nu lager zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist op dit moment moet je starten.
Economie trekt aan, startkosten zijn laag, investeringen zijn laag.
En administratie is stuk minder vervelend als het voor jezelf is.
Tis net de plee schoonmaken.
nee. ik heb momenteel een goeie baanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
wanne kwats, hoezo zouden opstartkosten nu lager zijn?
Economie trekt aan? waar dan? op papier ja, maar buiten in de grote boze mensenwereld nog niet hoor.
En admini is altijd kut, ook je eigenste. je mag er dan zelfs mensen voor inhuren. beetje accountant doet toch nog 150 per uur hoor en die heb je een paar keer per jaar nodig. facturen in mapjes doen, ja dat kan iedereen..
Bietje kort door de bocht, BB. Start dan!
het was maar goed dat mijn ecologische klok je wakker maakte!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:22 schreef bleiblei het volgende:
mijn wekker stond nog op de 1 januari modus.
das dan weer jammer..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee. ik heb momenteel een goeie baan.
wat de rest betreft.. . ga ik niet eens de discussie met je aan
snie eens een echte caafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:23 schreef Inu het volgende:
Voor de cavia-liefhebbers onder ons: http://www.guinygirlz.nl/WinkyGang/SuusAndDunya/PDDH1.htm
Dit stond gewoon in een ondertitel van een zakelijke mail
ik doe het ook niet. Maar mijn hersenen zeggen me dat bij dit moment een sigaret hoortquote:
ik heb gewoon 3 pagina's gelezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, heeft ze zelf genaaid, het patroon staat ook ergens op de site
seau, das lang geleden, wel goed gedaan.quote:
Geen bier?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe het ook niet. Maar mijn hersenen zeggen me dat bij dit moment een sigaret hoort
tis tenslotte al na negenenquote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
Je kunt ook gewoon nu de tondeuse pakken.
Mooi zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo ik moest er bijna van glimlachen!
Je kunt iets na gebruik ook schoonmaken he Juupquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan heb jij straks kattenharen op jouw gezicht
Slapen, over 45 minuten weer wat eten en dan kijken voor wat kadootjes in het dorp of WCW en dan op bezoek bij E v a en F a b i a nquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze ligt nu te slapen of is ze met moeders op pad?
O? Is dat het waarom mijn baard nooit helemaal weggaat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je kunt iets na gebruik ook schoonmaken he Juup
Ik scheer natquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan heb jij straks kattenharen op jouw gezicht
Aha, ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik scheer nat.
Mijn scheerapparaat wordt dus vrijwel niet gebruikt.
oeh, da zijn een hoop prikkels Juupquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slapen, over 45 minuten weer wat eten en dan kijken voor wat kadootjes in het dorp of WCW en dan op bezoek bij E v a en F a b i a n
Heb ik er voor overquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik er voor overIk probeer door ervaring beter met de prikkels om te gaan, dus ik onderga regelmatig van die dingen. Morgen weer een kraambezoek
Daarna enkele dagen niets om mijn hoofd tot rust te laten komen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef bleiblei het volgende:
Zow, het was weer een chaos bij de liften. Draai ik om, om de trap te pakken, zegt zo een lul in pak "goed zo jongen, pak jij maar de trap."
Oeh, waarom verzin ik altijd een paar minuten naar zo een opmerking pas allerlei snedige geniale antwoorden waarmee ik zo een figuur compleet voor lul zet bij zijn toffe collega's.
Ook herkenbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:44 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben gewoon nog steeds geirriteerd.
Alsof zij nog echt haar heeft met die lengtequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:44 schreef -moppie- het volgende:
Leuk! Maar vast niet zo goed voor je haar.
[ afbeelding ]
cursusje assertiviteit volgen bij FUFR?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef bleiblei het volgende:
Zow, het was weer een chaos bij de liften. Draai ik om, om de trap te pakken, zegt zo een lul in pak "goed zo jongen, pak jij maar de trap."
Oeh, waarom verzin ik altijd een paar minuten naar zo een opmerking pas allerlei snedige geniale antwoorden waarmee ik zo een figuur compleet voor lul zet bij zijn toffe collega's.
ah jij valt op omgebouwde mannen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Alsof zij nog echt haar heeft met die lengte.
EnneLady Gaga
.
dat kan BB helaas niet zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:21 schreef -moppie- het volgende:
'het zou meer iets voor jou zijn gezien je omvang!'
C, en waarom precies?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
a. Hoax
b. Er staat nergens dat ik op der val.
en c. ik heb bewondering voor haar.
ik moet altijd om jou lachenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
C, en waarom precies?
omdat ze populaire liedjes zingt? om dr hairdue? de bult in dr slip?
d. vanwaar je interesse in de reden dat ik bewondering heb voor Lady Gaga?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
C, en waarom precies?
omdat ze populaire liedjes zingt? om dr hairdue? de bult in dr slip?
Nee zo interessant ben je nu ook weer nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
d. vanwaar je interesse in de reden dat ik bewondering heb voor Lady Gaga?
En wat ik al zei, ik geloof der geen reet van dat het een vent is.
ik was erg serieuxquote:
al doet ze wel dr best om iedere dag in het nieuws te komen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
Nou, ik vind dat ze een paar aardige liedjes heeft. Lekkere poetsmuziek maar ik denk ook dat we over een jaar niks meer van dr horen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef FUFR het volgende:
ja met mij, we kunnen je auto niet goedkeuren want je hebt je kenteken niet meegeneemt..
" hallo? Dashboardkastje""oh ja"
Omdat ze der visibility op een leuke manier genereertquote:
gohquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef bleiblei het volgende:
Ennnnn ik ben tegenwoordig wat productiever @ work.
Waardoor ik niet meer per direct reageer.
Is juup al weg of fok jij met bezoek?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef amaranta het volgende:
LG heeft een dijk van een stem
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:28 schreef FUFR het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze teveel testosteron heeft en daardoor een klit heeft waar je U tegen zegt. beetje zoals in deze filmpje:
Het is zo ontmoedigendquote:Mac’s Rule Of Three’s
From the moment you smoke your last cigarette… Know Ye This:
It will be 3 days before you can concentrate on ANY significant thing other than the fact you want a cigarette desperately.
It will be 3 days before you get a good nights sleep.
It will be 3 days before you can go a solid MINUTE without thinking about a cigarette.
It will be 3 weeks before you can go a solid HOUR without thinking about a cigarette.
It will be 3 months before you can go a solid DAY without thinking about a cigarette.
And you will NEVER, EVER, NEVER… stop wanting one.
Zo hoort het ook. Een monteur moet ook niet in de prive spullen van de klanten snuffelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef FUFR het volgende:
ja met mij, we kunnen je auto niet goedkeuren want je hebt je kenteken niet meegeneemt..
" hallo? Dashboardkastje""oh ja"
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Een monteur moet ook niet in de prive spullen van de klanten snuffelen.
Ik wil graag eens scheuren in dit leuke autootje:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Oeh! SQ vind de Zonda
[ afbeelding ]
En de Aston Martin Vanquish mooi![]()
[ afbeelding ]
Dat biedt perspectief later.
Porsche......quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil graag eens scheuren in dit leuke autootje:
[ afbeelding ]
Pappieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:23 schreef Inu het volgende:
Ik heb mn droomhuis gevondenNu nog 3 ton vinden ergens
http://www.jaap.nl/koophu(...)35/omschrijving/huis
Nee, dat was wel mijn insteek om Job over te halen iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pappieeeeeeeeeeeeeeee
Alleen die naam doe jij het al voor zeker?
St. Job
Ik vind de keuken juist heel gaafquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:57 schreef bleiblei het volgende:
Die keuken. 2 spoelbakken en kookplaten...
En die slaapkamer is ook vaag. Kijk je zo vanuit bed door je etalageraam het trappenhuis in.
Wel ontzettend mooi complex.
Vergeet alleen niet de servicekosten. Die is bij dergelijke complexen al gauw 150 tot 200 euro per maand.
Maar alleen al om het uitzicht zou ik het kopen.
Ach, schop Job in een pak, en zet hem aan het werk. Als ie even veel verdient als jij kan je dat prima betalenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind de keuken juist heel gaafEn die slaapkamer moeten idd wel goede gordijnen voor
Ik zal de servicekosten in de gaten houden, maar vergeet ook niet dat ik geen 3 ton kan betalen
Als dat zou werken... Hij moet gewoon gaan verkopenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, schop Job in een pak, en zet hem aan het werk. Als ie even veel verdient als jij kan je dat prima betalen.
Nog even wachten e n dan kan ik het zelf betalenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:06 schreef bleiblei het volgende:
Al verkoopt ie 10 schilderijen a 1000 euro per maand.
Dan krijg je nog geen hypotheek.
ik haal alle kostbaarheden eerst uit de wagen, dus niet zoon probleem..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Een monteur moet ook niet in de prive spullen van de klanten snuffelen.
Nee, maar ik heb er dan ook niet op geletquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
was het al iemand opgevallen dat dat appartement gewoon een studio is?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
was het al iemand opgevallen dat dat appartement gewoon een studio is?
je zit te shittenquote:
Dat is jouw/jullie mening. Ik zou er geen probleem mee hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:22 schreef bleiblei het volgende:
je kan je nooit ff afzonderen? een woning van 3ton valt niet echt onder de categorie starters\tussenwoning . je bezoek kijkt zo je slaapkamer in. dus je moet altijd alles opgeruimd hebben. als je een keer lekker gaat koken met veel knoflook lig je snachts in die lucht te slapen. al met al. een studio is prima als kleine starterswoning waar je na een paar jaar uitgroeit als je serieus samen gaat wonen en aan kinderen gaat denken.
maar voor dat geld kan je mooiere, praktischere huizen kopen waar je jaren mee vooruit kan.
Tja, maar jullie hebben een perfecte relatie waarin je altijd bij elkaar wil zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is jouw/jullie mening. Ik zou er geen probleem mee hebben.
Er zijn genoeg mensen die zo willen leven, denk aan de lofts etc. Je hebt genoeg ruimte, en om je even af te zonderen ga je ergens anders zitten.
Nu ik erover nadenk, wij hebben genoeg ruimte om ons af te zonderen, maar we doen het nooit.
inderdaad, ik voel in ieder geval niet de behoefte om me af te zonderen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tja, maar jullie hebben een perfecte relatie waarin je altijd bij elkaar wil zijn.
Doe me een lol zegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, ik voel in ieder geval niet de behoefte om me af te zonderen.
Ook als je bij elkaar bent kun je je eigen dingen doen. Misschien moeten jullie dat nog leren.
Ik zou het ook wel leuk vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is jouw/jullie mening. Ik zou er geen probleem mee hebben.
Er zijn genoeg mensen die zo willen leven, denk aan de lofts etc. Je hebt genoeg ruimte, en om je even af te zonderen ga je ergens anders zitten.
Nu ik erover nadenk, wij hebben genoeg ruimte om ons af te zonderen, maar we doen het nooit.
geilquote:
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef bleiblei het volgende:
Iemand hier goed in Wiskunde?
Ik kom er niet meer uit.
Vastgeroeste basiskennis sucked.
En nu is de berekening van de SM kamer op zolder compleet?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef bleiblei het volgende:
Tis al gelukt.
76 en 14 graden aan de ene kant.
71 en 19 graden aan de andere kant.
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:07 schreef amaranta het volgende:
febsterIk zat op de website van jouw stagewerkgever te kijken omdat ik opzoek was naar een speciale babyactie die ze elk jaar doen, maar ik kan er niks over vinden.
Weet jij, of kan jij navragen, of ze dit jaar weer een (foto) bijlage hebben van alle baby's die in 2009 zijn geboren? En zo ja wanneer de uiterste inleverdatum is en naar welk adres de inzending moet?
Mijn naam is haas.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef amaranta het volgende:
Of jullie hebben goeie zoekskills en kunnen het antwoord vinden.
kan alleen iets vinden van vorig jaar. Overigens:quote:Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef amaranta het volgende:
Of jullie hebben goeie zoekskills en kunnen het antwoord vinden.
Whehehehehequote:ED Baby. De krant vult een bijlage van niet minder dan 64 pagina's met pasfotootjes van vorig jaar in onze streek geboren kindertjes. Schattig natuurlijk voor de 'trotse' ouders, maar zinloos voor de rest van de regio. We hadden al een huizenkrant, een autokrant, nu dus ook een babykrant. Bevordert de ontlezing en kan allemaal meteen naar het oud papier. Wel jammer voor de babytjes.
Het geld voor deze bijlage had beter geschonken kunnen worden als eerste steen voor het Centrum voor Jeugd en Gezin waar wethouder Mittendorff om roept.
Dat zeg ik toch niet, ik zeg alleen dat ik er niets over kan vinden onlinequote:
Weet ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, ik zeg alleen dat ik er niets over kan vinden online
Stond er ook niks in de krant zelf?
Dat is toch ook een beetje fijnquote:Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Wel lekker gegeten bij mijn schoonouders.
Dat wel ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje fijnVoor je smaakpapillen iig
Ja, hoe gaat het met de anti-rookbrigade?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
weekend was prima, wel wat zware momentjes gehad, maar ook dat gaat over.
het wordt dus pas lelijk na een paar uur zeg je?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, hoe gaat het met de anti-rookbrigade?
Ik wilde mijn nagels lakken, omdat mijn handschoenen afgeven en ik nu ongeveer grijze nagels heb, maar ik kan dat nietHeb het 2x geprobeerd en de eerste keer te snel geloofd dat het droog was, dus de tweede keer super voorzichtig gedaan en toen ik vanochtend keek was het zo lelijk dat ik het er maar meteen weer af heb gehaald.. Hoe krijg je dat nou netjes?
Maar ik wil het wel dekkend, doe ik dan 1 laagje lak, even wachten, nieuw laagje lak, even wachten, topcoat?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het wordt dus pas lelijk na een paar uur zeg je?
What you need is een sneldrogende topcoat die je nagellak snel uithardt. Als je te snel lakt (meerdere laagjes zonder deze eerst goed uit te laten harden) krijg je een soort stroop en kan het wel 24 uur duren voor je nagellak is uitgehard. Met zo'n topcoatje zijn je nagels al na 10 minuten overal tegen bestand!
[ afbeelding ]
vrijdag gelakt, zit er nog steeds strak opTopcoatjes ftw
jep, gewoon lakken, topcoat. Maar je moet wel een goeie hebben, niet een goedkope van etos huismerk want dat werkt niet. Ik gebruik dees:quote:Op maandag 11 januari 2010 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik wil het wel dekkend, doe ik dan 1 laagje lak, even wachten, nieuw laagje lak, even wachten, topcoat?
Anders laat ik het die chineesjes wel een keertje doen op Hoog Catharijne
Nagelgoeroequote:Op maandag 11 januari 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, gewoon lakken, topcoat. Maar je moet wel een goeie hebben, niet een goedkope van etos huismerk want dat werkt niet. Ik gebruik dees:
[ afbeelding ]
die plemp je over je nog natte naggellak (maakt niet uit hoeveel lagen) en tien minuten later zijn je nagels diamanthard
deze alleen via internet, maar je kan ook wel bij de drogist of parfumerie iets vergelijkbaars kopenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nagelgoeroe![]()
Kun je dat ook ergens kopen in een winkel of alleen via internet?
Jij vergeet iets.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het wordt dus pas lelijk na een paar uur zeg je?
What you need is een sneldrogende topcoat die je nagellak snel uithardt. Als je te snel lakt (meerdere laagjes zonder deze eerst goed uit te laten harden) krijg je een soort stroop en kan het wel 24 uur duren voor je nagellak is uitgehard. Met zo'n topcoatje zijn je nagels al na 10 minuten overal tegen bestand!
[ afbeelding ]
vrijdag gelakt, zit er nog steeds strak opTopcoatjes ftw
Zal ik morgen doenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:07 schreef amaranta het volgende:
febsterIk zat op de website van jouw stagewerkgever te kijken omdat ik opzoek was naar een speciale babyactie die ze elk jaar doen, maar ik kan er niks over vinden.
Weet jij, of kan jij navragen, of ze dit jaar weer een (foto) bijlage hebben van alle baby's die in 2009 zijn geboren? En zo ja wanneer de uiterste inleverdatum is en naar welk adres de inzending moet?
Ach meid, pak er gewoon eentje. Kan geen kwaad. Eentje om het af te leren.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh nice, nu begin ik ineens te trillen en word licht in m'n hoofd en heb het gevoel alsof ik elk moment neer kan gaanAfkickverschijnsels be gone!
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach meid, pak er gewoon eentje. Kan geen kwaad. Eentje om het af te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |