Kan, maar het kan juist ook wel heel goed klikken. Kan je niets over zeggen van te voren denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik, het begeren is in de meeste gevallen mooier dan het bezitten
Met een knal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dicht!
Dat we snel weer door konden slowchatten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat jullie snel kunnen reageren. Die OP komt nog wel.
Misschien mag er van HSG-BOMBER wel wat liefde in de TT.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een lege TT, ondanks alle liefde.
Ik vind het belangrijker dat jullie snel kunnen reageren. Die OP komt nog wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had voor die ander geopteerd, TS heeft er gewoon lol in een topic vol te posten en een nieuwe nietszeggende te openen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan wij ons achter de rookpalen verstoppen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera, waar ga je hem voor het eerst zien, op het station? En wat trek je aan?
Moet je nagaan, hoeveel liefde Noek bezitquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had voor die ander geopteerd, TS heeft er gewoon lol in een topic vol te posten en een nieuwe nietszeggende te openen.
Dan mag ze ook wat aan het gebrek aan liefde in de TT doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hoeveel liefde Noek bezit.
En dan roepen: Zoenen! Zoenen! Zoenen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaan wij ons achter de rookpalen verstoppen.
Dan kan je wel roepen verassing.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
That reminds me, nog één pakje te gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hoeveel liefde Noek bezit.
Ga je daarna helemaal stoppen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
That reminds me, nog één pakje te gaan
Dies te diep voor mijquote:
Als je van plan bent iemand te bezitten wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik, het begeren is in de meeste gevallen mooier dan het bezitten
Zeg, jij wilt niet komen meeten, dan ook geen recht op sappige details hè.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera, waar ga je hem voor het eerst zien, op het station? En wat trek je aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |