Kan, maar het kan juist ook wel heel goed klikken. Kan je niets over zeggen van te voren denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik, het begeren is in de meeste gevallen mooier dan het bezitten
Met een knal.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dicht!
Dat we snel weer door konden slowchatten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat jullie snel kunnen reageren. Die OP komt nog wel.
Misschien mag er van HSG-BOMBER wel wat liefde in de TT.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een lege TT, ondanks alle liefde.
Ik vind het belangrijker dat jullie snel kunnen reageren. Die OP komt nog wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had voor die ander geopteerd, TS heeft er gewoon lol in een topic vol te posten en een nieuwe nietszeggende te openen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan wij ons achter de rookpalen verstoppen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera, waar ga je hem voor het eerst zien, op het station? En wat trek je aan?
Moet je nagaan, hoeveel liefde Noek bezitquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had voor die ander geopteerd, TS heeft er gewoon lol in een topic vol te posten en een nieuwe nietszeggende te openen.
Dan mag ze ook wat aan het gebrek aan liefde in de TT doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hoeveel liefde Noek bezit.
En dan roepen: Zoenen! Zoenen! Zoenen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Gaan wij ons achter de rookpalen verstoppen.
Dan kan je wel roepen verassing.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
That reminds me, nog één pakje te gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hoeveel liefde Noek bezit.
Ga je daarna helemaal stoppen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
That reminds me, nog één pakje te gaan
Dies te diep voor mijquote:
Als je van plan bent iemand te bezitten wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik, het begeren is in de meeste gevallen mooier dan het bezitten
Zeg, jij wilt niet komen meeten, dan ook geen recht op sappige details hè.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera, waar ga je hem voor het eerst zien, op het station? En wat trek je aan?
Nee hoor. Die sloeg nergens op. Of op een spiegeleiquote:
En nu heb je een abbo bij de videotheek?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben sinds dit weekend ook gestopt met mijn dagelijkse jointje. Voortaan alleen nog maar als toegevoegde waarde; filmpje kijken met vrienden en dat soort dingen. Gaat me best goed af, moet ik zeggen.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben sinds dit weekend ook gestopt met mijn dagelijkse jointje. Voortaan alleen nog maar als toegevoegde waarde; filmpje kijken met vrienden en dat soort dingen. Gaat me best goed af, moet ik zeggen.
Je kijkt nu elke avond een filmpje met vrienden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan kan je wel roepen verassing.
Netjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Nee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef remlof het volgende:
Je kijkt nu elke avond een filmpje met vrienden?
Hoe is het met Kally en Eva?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:32 schreef Laysa het volgende:
Verliefdheid is een kwelling...zeiden ze op tv
Ik heb 'm niet bedacht hoor, en bezitten kan in deze context best welquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je van plan bent iemand te bezitten wel ja.![]()
Duh, ik heb m'n hele huis & tuin beschikbaar gesteld, maar 't moest ergens anders.quote:Zeg, jij wilt niet komen meeten, dan ook geen recht op sappige details hè.
Was dat nog steeds zo'n verantwoorde joint?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Heb ik dat al eerder geroepen? Toen was het halfslachtig. Nu is het menens. De toegevoegde waarde was op deze manier helemaal weg. Werd meer gewoonte dan dat het relaxed werkte.quote:
Je zal zien dan natuurlijk niet...das dus nu een taak voor de restquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:Ian maakt wel filmpjes, dat is zo z'n gewoonte, ook om die dan hier te plaatsen
Ik ben die in dat roze badpak met die rode cape!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian maakt wel filmpjes, dat is zo z'n gewoonte, ook om die dan hier te plaatsen
Dan doet ie op z'n minst wel paints, dat geeft ook wel een beeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zal zien dan natuurlijk niet...das dus nu een taak voor de rest
Ja, gelijk toen je stopte met roken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik dat al eerder geroepen? Toen was het halfslachtig. Nu is het menens. De toegevoegde waarde was op deze manier helemaal weg. Werd meer gewoonte dan dat het relaxed werkte.
Viel me op dat vooral Eva minder komt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:36 schreef Laysa het volgende:
kally is druk en geen idee hoe het met eva is...die zal ook wel druk zijn
Met -20 op het stationnetje ergens in de Peelquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben die in dat roze badpak met die rode cape!
Jah Coolquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben die in dat roze badpak met die rode cape!
Ja, maar vol hartverwarmende liefde hè, vergeet dat nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met -20 op het stationnetje ergens in de Peel
Ze is wel consequent, dat is ook wat waardquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, gelijk toen je stopte met roken.
Jammer dat de dollar nix waard is..... en dat een deel naar Ted zou gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fok.nl is de 25e site van NL en $30m waard
Ai.... dat is wel heel erg cruquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Even iets heel ergs eigenlijk hè. De ex van mijn zus was getrouwd. en zijn vrouw heeft tweede kerstdag een hartaanval gekregen (32 jaar jong) en is vlak voor oudjaar overleden. Echt heel erg en sneu en rot.![]()
Toen de advertentie. Met pijn in ons hart nemen wij afscheid van...euh...
Wat triest voor haar man en nabestaanden. Was ze ook nog moeder?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Even iets heel ergs eigenlijk hè. De ex van mijn zus was getrouwd. en zijn vrouw heeft tweede kerstdag een hartaanval gekregen (32 jaar jong) en is vlak voor oudjaar overleden. Echt heel erg en sneu en rot.![]()
Ja. Haar jongste wordt volgende week een jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat triest voor haar man en nabestaanden. Was ze ook nog moeder?
Achh verdorie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Haar jongste wordt volgende week een jaar.
Ja, gisteren ook zoiets bij Nova. Ging over bijna failliete ziekenhuizen waarbij gezegd werd dat men op zoek was naar de pijnpuntenquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Aaaw. Waarom moet dat nou allemaal weer zo hè.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jeetje wat triestquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, want dat rookte voor geen meter uiteindelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
Was dat nog steeds zo'n verantwoorde joint?
Ohquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, gelijk toen je stopte met roken.
Er is geen gek die dat er voor gaat geven. Misschien een tiende van dat bedrag, maar dat is ook al heel wat zakgeld en erg mooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fok.nl is de 25e site van NL en $30m waard
Damn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Potpourie? Kun je dat roken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Oh ja wacht, toen ging ik over op pijpjes en die potpouriemeuk. Wat niks was. Oh denneboom was er niks bij.
Ach zo'n bedrag is nattevingerwerk, het gaat om de mooie plek (en de stijging in de jaren)quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is geen gek die dat er voor gaat geven. Misschien een tiende van dat bedrag, maar dat is ook al heel wat zakgeld en erg mooi
Ja, het is echt niet te bevatten triest. En nog een kindje van een jaar of 3 geloof ik. nou ja, het was allemaal wat lastig en moeilijk en dat helpt ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Achh verdorie.Daar schieten tranen van in mijn ogen.
![]()
Het is tabaksvervanger, maar ziet eruit als potpourie, geurt naar dennenbomen wc-spray en smaakt naar vies. Dus toen weer overgestapt op echte tabak als means to an end.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Potpourie? Kun je dat roken?![]()
Ik heb wel een keer appeltabak gerookt met een waterpijp. Dàt was lekker
Hear hear.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, het is echt niet te bevatten triest. En nog een kindje van een jaar of 3 geloof ik. nou ja, het was allemaal wat lastig en moeilijk en dat helpt ook niet.![]()
Maar echt hè. Genieten van je leven want voor je het weet is niets meer zoals het was.
Erfgenaam erfgenaam!quote:
Hè bah. Ik vind de met pijn in ons hart wel ironisch mooi. Hartzeer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, het is echt niet te bevatten triest. En nog een kindje van een jaar of 3 geloof ik. nou ja, het was allemaal wat lastig en moeilijk en dat helpt ook niet.![]()
Maar echt hè. Genieten van je leven want voor je het weet is niets meer zoals het was.
Nee laat maar.... inside RLS-grapje, van (ver) voor jouw tijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, ik schrijf het verkeerd geloof ik.
*Mompelt iets over virtuele sexquote:
Ah jasses.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*Mompelt iets over virtuele sex
ja eigenlijk wel hè.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*Mompelt iets over virtuele sex
Ik dacht dat het een gedichtje was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik vanochtend mijn neus snoot, was het een beetje zwart.
Toen ik op mijn witte tafeltje keek, was het een beetje zwart.
Toen ik mijn vinger over de vensterbank haalde, was het een beetje zwart.
Gisteravond leek het hartstikke gezellig, mijn nieuwe olielampje, en dat hij een beetje zwart walmde gaf niets, ik hield het plafond in de gaten, en die was nog wit.
Het is geen jazz. Hier, kop op!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn twee overgebleven accessoires(c Kim Lian van der Meij) spelen samen moderne muziek op de piano.Op zich erg mooi, want ze letten echt op elkaar, samenspel zeg maar.
Maar tyfus, wat heb ik een hekel aan moderne muziek
![]()
Nou! het lijkt er opquote:
Bubbling is im mijn geval wel heel letterlijk ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:25 schreef Noek het volgende:
Maar wel leuk Buuf als je er gewoon op gaat dansen. Bubbling bijvoorbeeld.
Succes!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bubbling is im mijn geval wel heel letterlijk ja.enniehoe, ik ga ff shoppen, kind naar elders vervoeren en kijken of ik schaatsen kan vinden.
Ask Noek.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:51 schreef Leandra het volgende:
Zeg Schnitzel, wat voor ranzige zelfportretten heb jij nou weer lopen versturen dat je bijnaam ineens Tinky is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |