Dat is wat anders dan een partner hebben\quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm jij kan niet lezen?
Yvonne gaat dagelijks om met mensen die terminaal zijn, danwel kanker hebben. Van alle leeftijden, dus ook de leeftijdscategorie die in het boek beschreven wordt. Tenzij jij daar ook zoveel ervaring in hebt, vind ik niet dat je Yvonne ervan moet beschuldigen dat ze "aan de zijlijn staat" en dat "ze loos schreeuwt".
Nee, daarom veroordeel ik hem niet zo scherpquote:
ik keur het niet goed, maar om hem voor rotte vis uit te maken gaat mij te ver.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
rot op man, dat kan ik tegen hem ook zeggen, lekker makkelijk vanaf de zijlijn. Wanneer jij doodziek bent, en jouw partner, je enige rots in de branding, duikt het bed in met een ander, dan en dat zou je zelf ook doen, dan mag je die man verdedigen. Mijn ex heeft mij ook gedumpt toen ik ziek was, omdat het voor haar te lastig was, en ze het niet aankon. Nee, kut, voor mij is het ook als een wandeling in het park.
Er zijn dingen, die zijn zo laag, dat doe je gewoon niet.
Rquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een partner hebben\
[..]
Nee, daarom veroordeel ik hem niet zo scherp
[..]
ik keur het niet goed, maar om hem voor rotte vis uit te maken gaat mij te ver.
Zolang je niet zelf in die situatie zit zal je het sowieso niet begrijpen. Ik snap wel hoe het gebeurd, zou het zelf niet zo doen, maar ik snap het wel enigzins.
Zolang je niet zelf in de ander zijn schoenen hebt gestaan, de kant van de zieke, zal je nooit ten volle begrijpen hoe verschrikkelijk zo'n daad is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zolang je niet zelf in die situatie zit zal je het sowieso niet begrijpen. Ik snap wel hoe het gebeurd, zou het zelf niet zo doen, maar ik snap het wel enigzins.
Niet in mijn woordenboekquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
R
Valt wel mee met die rotte vis.
Hufter is een normaal nederlands woord.
dat is het ook. Ik snap alleen wel hoe het kan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zolang je niet zelf in de ander zijn schoenen hebt gestaan, de kant van de zieke, zal je nooit ten volle begrijpen hoe verschrikkelijk zo'n daad is.
Nog even:quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een partner hebben\
[..]
Nee, daarom veroordeel ik hem niet zo scherp
[..]
ik keur het niet goed, maar om hem voor rotte vis uit te maken gaat mij te ver.
Wow!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet in mijn woordenboek
[..]
dat is het ook. Ik snap alleen wel hoe het kan.
Net als dat ik wel snap dat een moslim zich opblaast. Ik keur het niet goed, ik zou het zelf niet doen, maar ik snap wel waar het vandaan komt.
Ik snap ook waar het vandaan komt. Dat maakt het alleen niet minder laag. En het is nog steeds een even erge kutstreek. En iemand die het doet is toch echt een hufter. Ook al snap ik waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niet in mijn woordenboek
[..]
dat is het ook. Ik snap alleen wel hoe het kan.
Net als dat ik wel snap dat een moslim zich opblaast. Ik keur het niet goed, ik zou het zelf niet doen, maar ik snap wel waar het vandaan komt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wow!
Jij zou rechter moeten worden in het Nederlandse juridische stelsel!
KWAKjequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef KWAKje het volgende:
Yvonne![]()
ik hoorde BarryAtsma vertellen (na een diepzinnig gesprek met Kluun en Arnie
) dat het vreemgaan een "vlucht" was voor de kankerzooi thuis. het was geen excuus, wel een verklaring, benadrukte hij.
mensen die kanker hebben, eraan lijden en eraan doodgaan willen ook vluchten voor die kankerbende. maar dat gaat niet, als het in je lijf zit. en als liefhebbende echtgenoot heb je dus je best te doen je vluchtgedrag te kanaliseren op een manier waarmee je je liefje niet nog meer pijn doet!
en dat deed Kluun niet. en daarom vind ik Kluun uuuh nietleuk.
en dat Barry hieraan meedoet kan ik alleen maar verklaren vanuit de wetenschap dat hij een errug leuk liefje met snoezige kleine kindjes thuis heeft zitten. er moet immers brood op de plank!
Leef je inderdaad niet samen om samen de lusten en de lasten te hebben/dragen? De meeste mensen wel, sommige mensen hier blijkbaar niet, en Kluun 100% zeker niet. Dat is gewoon één van de grootst mogelijke egoïsten die er bestaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even:
dan zullen we elkaar nooit begrijpen
Want ik heb er geen enkel begrip of compassie voor om je partner tijdens het creperen nog even extra te laten creperen en te vluchten.
Ik heb écht overal begrip voor en geduld mee, je kunt het zo vreemd niet verzinnen, maar hiermee? Nee, dat is bij mij écht de grens.
Iedereen snapt toch waar het vandaan komt? Dit gedrag komt voort uit een gebrek aan verstandelijk vermogen, niets meer, niets minder. Alleen onbegrip van de ander, ook een vorm van egoïsme, kan leiden tot dergelijk wangedrag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap ook waar het vandaan komt. Dat maakt het alleen niet minder laag. En het is nog steeds een even erge kutstreek. En iemand die het doet is toch echt een hufter. Ook al snap ik waar het vandaan komt.
Je hoeft het toch niet eerst mee te maken om te begrijpen dat vreemdgaan terwijl je vrouw, de moeder van je dochter, terminaal is helemaal niet eens in je op moet komen? Wat een laffe hond ben je dan zegquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Catch22- het volgende:
Met andere woorden, hij kon er niets aan doen want hij is nou eenmaal een man, en mannen zijn zoquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:35 schreef Tamashii het volgende:
.....
Kortom, hij ging er zelf kapot van. Echt kapot. En dat is als man naar hoor. Dus ik kan me voorstellen dat je je pleziertjes dan ergens anders gaat zoeken. Hij is er nooit 'trots' op geweest zoals jullie allemaal leuk beweren. Hij wilde van zijn/hun levensverhaal een boek maken, een boek wat ontzettend modern is, want zeg nou zelf, als Kluun dit 10 jaar geleden had geschreven waren de rapen gaar geweest. Dan was Nederland te klein. Zijn boek geeft stof tot spreken, en dat is wat hij wilde bereiken. Blijkbaar vinden/vonden veel Nederlanders en overigens ook mensen uit andere landen het mooi, want hij heeft er inderdaad veel mee verdiend. En oh, by the way. Ik vind dat hij goed schrijft, een soort modernere versie van Ronald Giphart.
Natuurlijk is het niet goed en fijn dat hij zo vaak buiten de deur gepist heeft. Maar om nou te zeggen dat het een hufter is... Ik wed dat 99% van de mannelijke Fokkers hetzelfde zouden doen als hun vrouw terminaal ziek is, nog maar een borst heeft, een pruik draagt en fuck-ing chagrijnig is.
Natuurlijk niet. Tamashi heeft gelijk met het beschrijven van zijn gevoelens. Iemand die zoiets doet ontbeert alleen gevoel voor een ander. Wanneer je partner zo ziek is, behoort je zorg altijd naar haar uit te gaan, niet naar jezelf. Iemand die zo iets doet, heeft medelijden met zichzelf, omdat zijn vrouw kanker heeft. De goede vrouw heeft al kanker, wat doe jij, je trapt haar nog verder de vernieling in door vreemd te gaan. Dat is het moment dat je helemaal verkeerd bezig bent. En een egoïstische hufter bent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch waar het vandaan komt? Dit gedrag komt voort uit een gebrek aan verstandelijk vermogen, niets meer, niets minder. Alleen onbegrip van de ander, ook een vorm van egoïsme, kan leiden tot dergelijk wangedrag.
Hee gozer, doe nou even alsof je niet in de tweede klas van vmbo k zit en verkwast mijn woorden niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Met andere woorden, hij kon er niets aan doen want hij is nou eenmaal een man, en mannen zijn zo
Ja, want die struikelen en vallen met hun piemeltje in een doosje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Met andere woorden, hij kon er niets aan doen want hij is nou eenmaal een man, en mannen zijn zo
Die zin klopt, en de reactie ook. Mannen zijn gemiddeld genomen behoorlijke slaplullen als het op serieuze zaken aankomt, dus je zei niets verkeerd, maar wel dat wat er in wordt gelezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hee gozer, doe nou even alsof je niet in de tweede klas van vmbo k zit en verkwast mijn woorden niet.
Ja tuurlijk. Dat is heel naar voor de man. Veel erger dan zijn vrouw die haar vrouwelijkheid kwijt is door een borst te missen en geen haar meer heeft, en haar vooruitzicht dat ze op korte een zeer pijnlijke dood tegemoet gaat.quote:
Ervaring met vreemdgaande mannen misschien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:27 schreef yvonne het volgende:
Dus dames,
niks arme zielige man die een vrouw met kanker had en zó enorm zielig was en het zó zwaar had dat ie z'n pikkie maar in vreemde vrouwen ging douwen en z'n vrouw liet creperen.
Dat doe je namelijk met kanker, je crepeert.
En dan heb je een waardeloze drol van een vent, een lafaard die je nogeens extra laat creperen, hij gaat namelijk gewoon wéér vreemd.
"Huh? wat? wéér?"
Ja, weer, het is niets minder dan een notoire vreemdganger die z'n streken en pikdrift nieteens even terzijde kon zetten toen z'n vrouw lag te creperen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt__.html?p=2,2
Oh en dat hij niet kan schrijven waren we hopelijk al over uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |