quote:Op maandag 11 januari 2010 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]Ik bedoelde gewoon in de zin van "wat de meerderheid is", niet op een andere manier!
![]()
Maar sommigen zijn ook heel gewoon heteroseksueel, en sommige heel gewoon homoseksuel. Als in, niet buitensporig, losbandig, maar gewoon braaf enzoquote:
Hmmm....wie dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, je zou ook kunnen concluderen dat niet iedere vrouw die hier post lesbisch of biseksueel is. Sommigen zijn gewoon heteroseksueel
Hmmja, eigenlijk ook geen een volgens mij.quote:
quote:
WTF? Bij jou is in 2 weken tijd 3 keer ingebroken?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Mja same here, er is vannacht voor de 3e keer in 2wk hier ingebroken.. m.a.w date gaat even niet door ..
Pijnstillers bij de hand om het een beetje door te komen? Erg irritant in ieder geval zo.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit op het werk, uitgeleend aan andere sector en nu knallende pijn in mijn rug en kan niet wegben gewoon sjaggo van de pijn en moet nog 4uur lang hier zien te blijven en te werken waar ik veel nare bewegingen maak voor me rug
volgens de bedrijfs arts wel....quote:Op maandag 11 januari 2010 12:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pijnstillers bij de hand om het een beetje door te komen? Erg irritant in ieder geval zo.Kun je eik wel die bewegingen maken?
Pfff fijn dat de bedrijfsarts meent dat dat wel zo is.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens de bedrijfs arts wel....neen als ik pijnstillers neem ga ik nog meer verkeerde bewegingen maken omdat dan mijn "rem" weg is
moet eigenlijk boodschappen doen... nou ik haal morgen wel ontbijtje op schiphol als ik thuis ben ga ik me bed in dat weet ik iig wel
ben ik nu al.. wil eigenlijk ff mijn ogen dicht doen in de lounge maar mijn sector (zijn er 4) is de enige waar dat magquote:Op maandag 11 januari 2010 12:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pfff fijn dat de bedrijfsarts meent dat dat wel zo is.Hopelijk ben je niet helemaal verrot als je thuis komt ...
En nu zit je dus in een andere sector?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben ik nu al.. wil eigenlijk ff mijn ogen dicht doen in de lounge maar mijn sector (zijn er 4) is de enige waar dat magen ik word opgeroepen
Knuf voor Kz en logiquote:Op maandag 11 januari 2010 12:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Mja same here, er is vannacht voor de 3e keer in 2wk hier ingebroken.. m.a.w date gaat even niet door ..
Wtf? Hoe, wat, waar? Gedver zeg!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Enig idee wie of wat het zijn?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef Logician het volgende:
Eerste keer was de 1e zondag van januari, 2e keer was afgelopen zaterdag en nu vannacht weer..
1e keer hadden ze alleen geld meegenomen, 2e keer alle waardevolle spullen en vannacht hebben ze vooral dingen stuk gemaakt..
Ben weer ff away, blerghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |