Eens, komt medisch gezien ook het meest in de buurtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef Repeat het volgende:
ER is een bazenserie, kan geen van die andere laffe "medische" series aan tippen.
Geldquote:Op zondag 10 januari 2010 00:37 schreef bacobas het volgende:
Hoewel ik snap dat we sinds toen geen noemenswaardige veranderingen zijn ondergaan blijft toch de vraag waarom er elke 2jaar nieuwe drukken uitkomen van netter. Ook vooral omdat hij alweer een tijdje niet meer leeft...
Bij Scrubs is dit nog grappigerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:02 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind de bloopers van ER ook grappig, op tv gooien ze allerlei medische termen maar als je de outtakes bekijkt hebben ze geen idee wat ze zeggen
Nou als je de hele Ciba collectie wilt hebben is dat toch niet echt goedkoop, ook al betreft het een oude druk? Daarnaast zullen een aantal zaken achterhaald zijn, maar de tekeningen zijn natuurlijk nog prima up-to-date.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:37 schreef bacobas het volgende:
ik vroeg me af èh, in hoeverre zijn die oude boeken van netter handig? Die delen uit zijn ciba collection kosten echt geen drol maar zijn wel uitgebreid! Probleem lijkt mij dat ze zijn gedateerd uit ~1960-1975.
Er gaat niets boven Onderweg naar Morgenquote:
Landelijke vaccinatie is primair collectieve preventie. Als je bedoelt dat iemand bij de HA een vaccinatie krijgt, terwijl pt voor iets anders komt, dan is het wel primair opportunistisch. Maar komt dat voor?quote:
Oh, wat is het verschil dan tussen collectieve en opportunistische primaire preventiequote:Op maandag 11 januari 2010 11:54 schreef EricT het volgende:
[..]
Landelijke vaccinatie is primair collectieve preventie. Als je bedoelt dat iemand bij de HA een vaccinatie krijgt, terwijl pt voor iets anders komt, dan is het wel primair opportunistisch. Maar komt dat voor?
En iedereen last van lastige aderen of ging het wel?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:38 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, wat is het verschil dan tussen collectieve en opportunistische primaire preventie?
Trouwens, vandaag ook de hele middag bloedgeprikt!
Collectieve primaire preventie wordt aan iedereen aangeboden (2 stuks fruit, gezonder leven, blabla)quote:Op maandag 11 januari 2010 18:38 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, wat is het verschil dan tussen collectieve en opportunistische primaire preventie?
Trouwens, vandaag ook de hele middag bloedgeprikt!
Viel wel mee, meestal zag ik ze niet maar voelde ik ze wel duidelijk. Heb 1 keer door de ader geprikt en voel me nog steeds schuldigquote:Op maandag 11 januari 2010 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En iedereen last van lastige aderen of ging het wel?
Ach joh, ik zag een keer de bicepspees aan voor een ader. Ik kreeg zowaar vocht, maar het was geen bloed.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:29 schreef June. het volgende:
[..]
Viel wel mee, meestal zag ik ze niet maar voelde ik ze wel duidelijk. Heb 1 keer door de ader geprikt en voel me nog steeds schuldig
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef starla het volgende:
[..]
Ach joh, ik zag een keer de bicepspees aan voor een ader. Ik kreeg zowaar vocht, maar het was geen bloed.
Ach dat boeit voor geen meter en zo zeer doet dat niet. En als het echt niet lukt dat doe ik het zelf wel even!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:29 schreef June. het volgende:
[..]
Viel wel mee, meestal zag ik ze niet maar voelde ik ze wel duidelijk. Heb 1 keer door de ader geprikt en voel me nog steeds schuldig
Dat ga je nog minstens 2000 keer doen in je carriere, dus don't worryquote:Op maandag 11 januari 2010 19:29 schreef June. het volgende:
[..]
Viel wel mee, meestal zag ik ze niet maar voelde ik ze wel duidelijk. Heb 1 keer door de ader geprikt en voel me nog steeds schuldig![]()
Héhé scrubs-achtige situatie!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:45 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat ga je nog minstens 2000 keer doen in je carriere, dus don't worry![]()
Als je na een arteriepunctie niet goed genoeg afdrukt bij een dement oudje en je vindt haar later dood terug in een plas bloed, pas dan moet je beginnen met je schuldig voelen aldus een niet nader te noemen en mij onbekende co in een niet nader te noemen ziekenhuis
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:45 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Als je na een arteriepunctie niet goed genoeg afdrukt bij een dement oudje en je vindt haar later dood terug in een plas bloed, pas dan moet je beginnen met je schuldig voelen aldus een niet nader te noemen en mij onbekende co in een niet nader te noemen ziekenhuis
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:45 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |