Ik wil een ONZ-draadje starten, met de meest debiele dingen of smoesjes of neptelefoontjes of plaatjes of tekeningen of alles wat je maar kan verzinnen om yvonne te overtuigen dat je onmiddelijk een unban verdiend.quote:Op 12-12-2009 19:41 schreef phpmystyle
[..]
Het nummer van Yvonne ga ik echt niet via het fotoboek uitwisselen. 1 tip het was niet lang zoeken. Maar ik vrees niet dat het helpt als je haar belt, ze hielt tegen mij een monoloog van ong 1 minuut om het feit dat ik haar opbel en dat zij ook een privéleven heeft. Maar ik hoorde het heel slecht van ik belde namelijk buiten. Maar beter probeer je het gewoon via de mail uit te kissebissen want ze heeft inderdaad ook een privéleven wat je iemand ook moet gunnen.
MBT mijn ban is gunstig, heb een heuse Danny mogen ontvangen waarin stond dat ik vriendelijk verzocht werd om mij koest te houden en als ik mij we weet te gedragen mag ik rond 24 januari terugkomen.
Niet slecht toch als je verwijderd bent![]()
quote:Op 12-12-2009 19:41 schreef phpmystyle
[..]
Het nummer van Yvonne ga ik echt niet via het fotoboek uitwisselen. 1 tip het was niet lang zoeken. Maar ik vrees niet dat het helpt als je haar belt, ze hielt tegen mij een monoloog van ong 1 minuut om het feit dat ik haar opbel en dat zij ook een privéleven heeft. Maar ik hoorde het heel slecht van ik belde namelijk buiten. Maar beter probeer je het gewoon via de mail uit te kissebissen want ze heeft inderdaad ook een privéleven wat je iemand ook moet gunnen.
MBT mijn ban is gunstig, heb een heuse Danny mogen ontvangen waarin stond dat ik vriendelijk verzocht werd om mij koest te houden en als ik mij we weet te gedragen mag ik rond 24 januari terugkomen.
Niet slecht toch als je verwijderd bent![]()
Ja die was het. Alleen die onderste paar regeltjes heb ik niet gelezen of zijn er later bij gekomen...quote:
Waan je je in Feedback of zo? En nu graag weer ontopicquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:55 schreef cerror het volgende:
Uhm. Als je hier kan posten heb je geen unban nodig.
Ah. Klonen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja die was het. Alleen die onderste paar regeltjes heb ik niet gelezen of zijn er later bij gekomen...
[..]
Waan je je in Feedback of zo? En nu graag weer ontopic![]()
Nee, dit is een ONZ-thread. Zucht, moet ik dan alles voorkauwen. Als je een ban aanvraagt in een ONZ-topic krijgen die mensen toch ook niet echt een ban?quote:
Zucht. Man, had ik niet door. Net als jij blijkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, dit is een ONZ-thread. Zucht, moet ik dan alles voorkauwen. Als je een ban aanvraagt in een ONZ-topic krijgen die mensen toch ook niet echt een ban?
Nee dit is hele verhaal, Skylark had maar een deel overgenomen uit mijn fotoboekquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja die was het. Alleen die onderste paar regeltjes heb ik niet gelezen of zijn er later bij gekomen...
[..]
Waan je je in Feedback of zo? En nu graag weer ontopic![]()
Nee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag ik een unban?
Ja kom op nou, wat voor achterlijke mongool ben je dan, en hij schaamt zich er nieteens voorquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:29 schreef Snakey het volgende:
De eerste die mij belt voor een unban zal ik zo hard uitschelden dat hij/zij zich nooit meer op i-net zal profileren.
Ik wilde om een slotje vragen want ik had al geen hoop meer dat ik zou lachen om dit topic maar ik heb alsnog gelachen om deze en de daarop volgende reacties.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:29 schreef Snakey het volgende:
De eerste die mij belt voor een unban zal ik zo hard uitschelden dat hij/zij zich nooit meer op i-net zal profileren.
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:26 schreef Nizno het volgende:
Dan wil ik ook echt een unban van yvonne!!
Yvon.... Mag ik alsjeblieftttttttttttttt geunbanned worden?!?!?!!?
hihi, zou het wel willen proberen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:29 schreef Snakey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |