quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:28 schreef Laevid het volgende:
Wat is het trouwens een *piep* remix van nummer 4. Ik vind dat echt één van de beste popsongs die er zijn gemaakt, maar die remix, slaat het hele fundament uit dat nummer.
Echte muziekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
Nou, dat wordt weer niet winnenWat IS dit allemaal zeg
![]()
Ik gok graag, heeft me al veel gebracht, ook soms frustratie als de orginisator geen verbanden weet te vinden tussen wat je opgeeft en wat het is, terwijl die er wel zijn. Maar ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:17 schreef timbob het volgende:
Laevid:
Laevid gokt graag
02, nee
03, nee
04, geen remix nog
05, Cute, but no.
08, half puntje voor deel van de titel
10, maar nee
13, neen
14, verkeerde remix
21, jep
(en dan rekenen we dat typefoutje in 19 ook goed)
Ja, we weten het ondertussen wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:14 schreef Laevid het volgende:
ook soms frustratie als de orginisator geen verbanden weet te vinden tussen wat je opgeeft en wat het is, terwijl die er wel zijn. Maar ja.
Ik snap die opmerking van jou niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:16 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ging niet alleen over jou hoor.Jij bent (helaas) lang niet de enige geweest...
Ik zend vaak gokken in (zoals Timbob opmerkte), van waar iets (in mijn oren) naar klinkt. Het wil nog wel eens voorkomen dat daar iets goeds tussen zit van producer of andere alias, of zoals laatst bij grobbel dat een producer bij 2 projecten erbij zit. Daar had ik dus iets van gezegd bij de uitslag van de contest van grobbel. En nu ik dus verwees naar dat dat gokken soms ook frustrerend is als je iets gokt wat wel een link heeft, maar die niet gezien wordt, reageerde grobbel daarop dattie dat nu wel wist, alleen ging het mij dus niet om de laatste contest van grobbel, maar iets dat inherent lijkt aan het gokken, aangezien dat vaker in het verleden gebleken is dat die verbanden (vaak nog veel eenvoudigere als die van bij grobbel) niet gelegd worden door de desbetreffende organisator van een contest.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking van jou niet?
ohja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:14 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik gok graag, heeft me al veel gebracht, ook soms frustratie als de orginisator geen verbanden weet te vinden tussen wat je opgeeft en wat het is, terwijl die er wel zijn. Maar ja.
Wel nog 2 vragen, dus 18 was helemaal goed, bij 4 had ik wel een remix opgegeven?
Mooi, ik ben niet voor niks Econoom en geen Neerlandicus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is dat je bij scrabble geen zinnen kunt gebruiken, anders is die laatste enorme zin van je wel 17x zinwaarde denk ik.
Maar ik snap em.
Yeah! Die komt toch wel ook bij de medaillespiegel hoop ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:17 schreef timbob het volgende:
[..]
maar je krijgt wel een stickertje voor stijl.
Volgens mij zitten die er hier wel meer, dus hoeft geen drempel te zijn, ligt er erg aan wie het organiseert of die persoon zelf er nog diep inzit of niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Even een TVP. Ben een beetje uit de scene (in de zin dat ik ontwikkelingen op het gebied van Dance niet echt volg) maar heb een paar keer meegedaan in het verleden en vind het wel een erg leuk concept! En er zitten soms gewoon enorm vette nummers tussen.
Zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ook zeker ja. Het is regelmatig voorgekomen dat ik echt een parel van een plaat heb ontdekt door DTIDC.
Oeps... Je hebt gelijk.... Dat envelopje zie je ook niet op de iphone...quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:29 schreef sink het volgende:
nog steeds geen update? heb slechts 4 dagen geleden ingestuurd..
1 2 3 4 5 6 | Grobbel 39.5 punten Laevid 38.5 punten Sequencial 31.5 punten Sink 28.5 punten djkoelkast 10 punten |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |