1.69M & 125K dik, en ik amuseer me echt heel goed hier. En ik raak eerder gemotiveerd door alles wat hier staat, want fok, het is gewoon een terechte klacht!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:41 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoon gevoel, en als mensen met overgewicht dit lezen praten jullie ze alleen maar dieper in de shit.
Het is inderdaad een terechte klacht dat er zoveel overgewicht is tegenwoordig,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:13 schreef iwrestledabearonce het volgende:
[..]
1.69M & 125K dik, en ik amuseer me echt heel goed hier. En ik raak eerder gemotiveerd door alles wat hier staat, want fok, het is gewoon een terechte klacht!!!
Dikke mensen voelen zich niet goed en zijn al helemaal niet blij met hun uiterlijk. Dikkertjes die zeggen van wel, praten lulkoek. Ze willen er zelf geen moeite voor doen omdat ze er nooit op worden aangesproken. Ben een keer afgevallen, en dat was door een vriend die me ertoe dwong om het te doen. Dus uit zichzelf zullen veel mensen niks doen, misschien dat ze hier lezen hoe triest het is, en je jezelf beperkt in veel dingen als je dik bent, dat ze er dan heeeeeeeeeeel mss wat aan willen doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is inderdaad een terechte klacht dat er zoveel overgewicht is tegenwoordig,
Maar om de mensen die er problemen mee te hebben behandelen als vuil zijn bijna nazistische praktijken.
Mensen beoordelen op criteria die er niet toe doen, is gewoon not done.
punt
Want jij spreekt voor alle mensen met overgewicht..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:27 schreef iwrestledabearonce het volgende:
[..]
Dikke mensen voelen zich niet goed en zijn al helemaal niet blij met hun uiterlijk. Dikkertjes die zeggen van wel, praten lulkoek.
Denk je serieus, echt serieus, dat dikke mensen door dit topic, of doordat iemand ze aanspreekt met 'hee dikkerd!' zullen gaan afvallen? Nee, zo werkt het echt niet. Toen ik nog een stuk zwaarder was kreeg ik wel eens commentaar van dronken boeren in de kroeg, maar dat heeft me echt niet gemotiveerd om af te vallen. Het doet pijn, en het maakt vanbinnen iets kapot, maar het helpt je niet om gewicht kwijt te raken. Echt niet.quote:Ze willen er zelf geen moeite voor doen omdat ze er nooit op worden aangesproken.
Dik zijn maakt inderdaad veel kapot van binnen! Hart, aderen, lever et cetera! En ach, dikke mensen kunnen tegen een stootje!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:58 schreef Nemain het volgende:
Het doet pijn, en het maakt vanbinnen iets kapot, maar het helpt je niet om gewicht kwijt te raken. Echt niet.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, die zit nu allang bij z'n frituurpan uit te janken n.a.v. dit topic. "Na al die ellende heb ik wel wat extra's verdiend"
Ja, dan is het natuurlijk veel moeilijker om af te vallen! Weer een excuus-truus!quote:Op zondag 10 januari 2010 09:56 schreef snakelady het volgende:
Bedenk ook dat het voor vrouwen, zeker nadat ze kinderen hebben gekregen, veel moeilijker is om af te vallen en daardoor de motivatie ook veel sneller weg is.
Ik gebruik het niet als excuus, dan zou ik niet bijna iedere dag sporten.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dan is het natuurlijk veel moeilijker om af te vallen! Weer een excuus-truus!
Print het topic uit en frituur hem, wordt je instant dun van!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, die zit nu allang bij z'n frituurpan uit te janken n.a.v. dit topic. "Na al die ellende heb ik wel wat extra's verdiend"
De supermarkten zijn dan ook erg groot en Amerikanen laden hun hele auto vol met boodschappen voor een langere tijd. Maar goed je hebt wel gelijk. In Florida viel me dat het meeste op, van die dikkerds met korte broek en t-shirt waar de vetrollen zo ver over hun broek hangen dat je die broek amper meer zietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ga maar eens naar Los Angeles, in elke straat vind je minimaal wel 5 fast-food ketens. Gigantische rijen daar ook 's avonds, free refills en alles is daar echt groot(zelfs bij medium). Het duurde 3 uur voordat wij een supermarkt daar hadden gevonden
Ik ben 19 1meter71 en 56 kg...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Braddie het volgende:
Ik vind de reactie`s die hier geplaatst worden T.O.V dikke mensen best onrespectvol...
Ik ben zelf 19 1meter75 en 114 kg...
En het is NIET prettig!
ik ben 18 1meter97 en 98 kilo, en ik kan jullie allemaal aanquote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef hehe het volgende:
[..]
Ik ben 19 1meter71 en 56 kg...
En het is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |