dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen maar je vind me toch niet mooi denk ik
Even TS verder de ellende in pratenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef John_Q het volgende:
Vind 1.69 toch best wel klein voor een man als ik eerlijk ben.
Genoeg vrouwen die kleiner zijn hoor, daar niet van, maar ook genoeg die langer zijn zoals je al aangaf.
Ben zelf 1.84, zeer tevreden mee
Ik woon in Utrecht, echt, ik zie nooit meisjes van die lengtequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef Fredmeister het volgende:
Mischien helpt t om op de wat kleinere vrouwen af te gaan (1.50-1.65?)
Je leeft tussen de reuzen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
tegen mij zeggen ze altijd kleine
Zat ff terug te lezen... Hmm, nee, echt vrolijk word je daar niet van. Klinkt meer als een sociaal probleem dan een probleem met uiterlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef Countess het volgende:
DDW, je bent bijna altijd topics aan het plaatsen over hoe weinig leuk je bent, dat je geen vriendin kunt krijgen of dat je je aan modelmannen meet.
Ik voel mezelf regelmatig niet leuk, maar om daar nou altijd mee bezig te zijn, dan word je er echt niet leuker op.
Jij niet dan?quote:
De waarheid is soms hard.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Even TS verder de ellende in praten![]()
Ik zou zeggen dat ik 1.70 was, als ik TS was. Dat klinkt een stuk groter.
Dat bedoel ik. Je als een tranendal gedragen helpt echt niet. Ik heb het idee dat TS er een hobby van maakt om zichzelf in de ellende te dompelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:31 schreef DaanA het volgende:
[..]
Zat ff terug te lezen... Hmm, nee, echt vrolijk word je daar niet van. Klinkt meer als een sociaal probleem dan een probleem met uiterlijk.
Redelijk knappe mensen (m/v) worden nerds door gebrek aan sociale vaardigheden en/of zelfvertrouwen. En redelijk lelijke mensen (m/v) worden aantrekkelijk met zelfvertrouwen en/of uitstekende sociale vaardigheden. Bovendien is een behoorlijk groot deel van je uiterlijk afhankelijk van kleding/haar/gedrag/etc.
Uiterlijk meehebben is absoluut fijn, maar veel heb je niet nodig, tenzij je écht heel lelijk bent, maar dat zijn maar heel weinig mensen. Geen verjaardagen vieren, alleen maar programmeren en thuis lanterfanten, etc. dat heeft echt niks met uiterlijk te maken.
Helpt heel goed. Van de wal in de sloot. Of meer op de bodem van de oceaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je als een tranendal gedragen helpt echt niet.
Dit dus !!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je als een tranendal gedragen helpt echt niet. Ik heb het idee dat TS er een hobby van maakt om zichzelf in de ellende te dompelen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, echt, ik zie nooit meisjes van die lengteNouja, ik zie ook zelden iemand zonder hakken lopen, de meeste studentes gaan zelfs met 10cm hakken naar school volgens mij
Ja dat. Ik bied je m'n eerlijke mening aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus![]()
met zo'n instelling kom je ook nergens he
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef DaanA het volgende:
[..]
Helpt heel goed. Van de wal in de sloot. Of meer op de bodem van de oceaan.
Precies datquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Aurelianus het volgende:
Anders ga je je even spiegelen aan door de commercie de wereld ingeslingerde ideaalbeelden. Wijf.
Als ik iets verneuk krijg ik daar stiekem inderdaad een kick van :p Maar al met al speelt uiterlijk wel degelijk een rol bij het vinden van een partner toch? Bijvoorbeeld op fok, de meiden hier die ik in "wat zoek jij in een man" topic(s) zie reageren willen allemaal dit:quote:
Jahaaa, er is al gezegd: natuurlijk helpt het mee. Maar het speelt een kleinere rol dan mensen met weinig zelfvertrouwen denken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik iets verneuk krijg ik daar stiekem inderdaad een kick van :p Maar al met al speelt uiterlijk wel degelijk een rol bij het vinden van een partner toch? Bijvoorbeeld op fok, de meiden hier die ik in "wat zoek jij in een man" topic(s) zie reageren willen allemaal dit:
- Symmetrisch en hartvormig gezicht
- Gespierd, maar niet te gespierd (atletisch gebouwd)
- 1.85 tot 1.90
- Getalenteerd
- Grappig
- Sociaal
- Status
- Slim
- Behulpzaam
- Moedig/dapper, je moet je er veilig mee voelen
enz...
Ja en die heb je gewoon bijna niet, in het begin lijkt het er wel op, maar daarna verandert dat: Grappig in irritant.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik iets verneuk krijg ik daar stiekem inderdaad een kick van :p Maar al met al speelt uiterlijk wel degelijk een rol bij het vinden van een partner toch? Bijvoorbeeld op fok, de meiden hier die ik in "wat zoek jij in een man" topic(s) zie reageren willen allemaal dit:
- 1.85 tot 1.90
- Getalenteerd
- Grappig
- Sociaal
- Status
- Slim
- Behulpzaam
enz...
En mij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja dat. Ik bied je m'n eerlijke mening aan
Aan de alle uiterlijke kenmerken kun je zelf niks aan veranderen. Alle anderen heb je eigenlijk zelf in de hand. Het is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
- 1.85 tot 1.90
- Getalenteerd
- Grappig
- Sociaal
- Status
- Slim
- Behulpzaam
enz...
|
Forum Opties | |
---|---|