hoe kom je op het idee dat te vragen xD duidelijk dat het antwoord NEE is tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:30 schreef Michielos het volgende:
heb je ooit al eens een vriendin gehad, TS?
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:40 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hoe kom je op het idee dat te vragen xD duidelijk dat het antwoord NEE is toch
Je kent TS? Voor je het weet heeft deze man zichzelf dood gespoten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef DeBassist het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/
nog een linkje voor TS, alles wat je nodig hebt staat in de stickies
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:40 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hoe kom je op het idee dat te vragen xD duidelijk dat het antwoord NEE is toch
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:39 schreef D.D.W. het volgende:
Mijn broertje had mij onlangs verteld dat hij nog maagd is (hij is 22 jaar), ik ben zelf 30 jaar en ook maagd, en vertelde hem dat hij zich pas druk hoeft te maken over dat soort dingen als hij zo oud als mij is.
Ik vind het wel zielig, hij zat hier blijkbaar over in.
Maar...
Wat is de algemene opvatting hier over jongens die op de 22e jaar nog steeds maagd zijn? Persoonlijk zou ik er geen probleem van maken..
TS en zijn broertje kunnen beter van een flat springen met hun treurige leven. 22 is al doodzielig, 30 is suïcidaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:00 schreef Japsnars het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Je wilt er dus zo uitzien om een meisje te veroveren? Geloof me, daar hoef je niet knap voor te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |