pisnicht !quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Darkwolf het volgende:
Inderdaad. Vandaag dacht ik ook nog aan hem.
Misschien is hij eindelijk na mijn directe confrontaties her en der wakker geworden betreft waarom hij zoveel tijd en energie in mensen blijft steken.
Ben dan ook benieuwd wanneer ik een "dank je wel" PM van hem krijg.
Wie ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef Bastard het volgende:
Waar ken jij pepsi NL eigenlijk van Led? Ik heb haar geloof ik al 6 jaar in mn friendslist
Blasfemie, ik speel geen Halo..!quote:
Dan is het stom toeval.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Blasfemie, ik speel geen Halo..!
En ik weet nog steeds niet over wie je het hebt eerlijk gezegd...
Ik ben ook sarcastischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat toeval niet bestond in Tru ?
Grappig want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebtquote:
Ik bedoel op xbox live he.. die keer dat ik mee gamede zat ze er bij.. later zag ik je een keer online komen, tegelijk met pepsi en ook samen gamen in haloquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Grappig want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
Edit:
Ik zie bij mijn facebook noch bij mijn hyves account iemand genaamd pepsi nl....
Ehm, niet om het een of ander ofzo hoor, maar ik heb nooit met jou gegamed, ik heb nooit Halo online gespeeld, ik heb geen XBoxquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoel op xbox live he.. die keer dat ik mee gamede zat ze er bij.. later zag ik je een keer online komen, tegelijk met pepsi en ook samen gamen in halo
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ehm, niet om het een of ander ofzo hoor, maar ik heb nooit met jou gegamed, ik heb nooit Halo online gespeeld, ik heb geen XBox
Ja vast hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er bekruipt me het gevoel dat iemand onder mijn naam heeft lopen gamen
Dat verklaard een hoop dan he.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dit wordt leuker en leuker
FYI, Ik heb enkel een PS3 en die gebruik ik eigenlijk al amper
Kijk er meer media op dan dat ik game myself!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef _Led_ het volgende:
FYI, Ik heb enkel een PS3 en die gebruik ik eigenlijk al amper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |