Iemand die het snaptquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:40 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Een simpele "Hey! Ik ben *insert naam*, jij bent nieuw hier volgens mij ?" is al vele malen doeltreffender dan een "wow wat een uitzicht".
ze heeft al een vriendje, alleen zit die momenteel even achter de traliesquote:
In de kantine op je werk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:12 schreef Singleyouteaare het volgende:
Of je zet een bierviltje op je neus en vraagt of zij die gegooid heeft ...
Ja, die Turkse loverboys.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze heeft al een vriendje, alleen zit die momenteel even achter de tralies
je snapt mequote:
Gast, denk niet zoveel na, DOE het gewoon maar eens.quote:
Ik heb het net gedaan, het werkt echt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Gast, denk niet zoveel na, DOE het gewoon maar eens.
en TS is ook die dude die zo lelijk is dat ie een avatar van een of ander model gebruikt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef Aethereal het volgende:
Jij bent toch die TS die die chick op z'n werk niet kon regelen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:21 schreef DonHenley het volgende:
[..]
Ik heb het net gedaan, het werkt echt.
De kantinejuffrouw wil nu met me daten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:38 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
![]()
Gewoon playen die chickz, jwz.
Hosselaar van me!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:41 schreef DonHenley het volgende:
[..]
De kantinejuffrouw wil nu met me daten.
Klinkt me eerder als een buitelandse stagiare die den Nederlandschen taal gewoon nog niet machtig is, jij geeft ook snel op TS. En je oordeelt ook nogal snelquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Als ik jou was zou ik sowieso niks hebben gezegt... gewoon de hele tijd aanstaren
Het liefst die uilquote:Op maandag 18 januari 2010 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |