Heidi.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:41 schreef -Peach het volgende:
Vind er niet zo heel veel aan. Alleen dit vind ik nog wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:ECO-COLLECTIE
Hennes & Mauritz draagt ook een steentje bij aan een beter milieu. In de lentecollectie maakt de Zweedse modeketen vooral gebruik van gerecyclede materialen. H&M richt zich hierbij vooral op het hergebruik van stoffen zoals katoen, wol en polyester. Het gaat om afgedragen kleding, productieresten, maar bijvoorbeeld ook polyester dat gewonnen wordt uit plastic flessen. Hoofddesigner Ann-Sofie Johansson zegt verheugd te zijn om kleren te gaan verkopen die zowel modieus als milieuvriendelijk zijn. „We hebben al een fantastische respons gehad op onze eco-mode”, aldus Johansson. „Het laat zien dat onze klanten geven om het milieu.”
Ja, het was inderdaad echt nodig om een plaatje van 4888 × 6510 pixels te plaatsen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef Tokay het volgende:
Niet alles is mijn smaak, maar een paar jurkjes uit deze collectie zijn cute . Zoals dit exemplaar:
[ afbeelding ]
Kopen!
Ik heb het inmiddels aangepast.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad echt nodig om een plaatje van 4888 × 6510 pixels te plaatsen.
Ja duhquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:33 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
alleen voor vrouwen?
Ik ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vind het saai. Gewoon de standaardcollectie van de H&M die elk voorjaar weer in de winkel hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |