Hm, full niet, maar wel iets van 90% gelukkigquote:
Nee, hij houdt nog steeds van vrouwen. Hij vindt het ook moeilijk dat mensen hem straks misschien als homo gaan zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ervaringsdeskundige in the house
.
Wat ik me in een vlaag van verstandverbijstering nog afvroeg, wordt Brad straks nou homo in a way
?
Wilkinsonquote:
Yep, dat is een van de eerste grote veranderingenquote:
ochtendploeg meets nightcrewquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:33 schreef wonderer het volgende:
Hey Stroek.
Erik, ik zal stemopnamen maken, kun je ook om mij lachen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vandaag gaan we het over rammstein hebben ?
Nee, echt sneeuw, dat je de sneeuwschuiver uit de berging moet halen om het pad naar de voordeur vrij te makenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Vanochtend geen gekrab, alleen wegblazen van poedersneeuw.
Dat heb ik dan toch weer liever
maar jij mocht gisteren met de veren en de glitters van Priscilla, dus voor het evenwicht vandaag wat metal voor Ang3lquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:04 schreef Baltar het volgende:
Owh, please, geen rammstein![]()
oja, morgenVeel sneeuw gevallen hierzo
ik vond deze wel toepasselijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ich bin der Ritterrrr, du bist das Rosssss.... Ich hab der Schlussel, du hasst das Schlossss.... 'rin, 'rauss, 'rin, 'rausssss!!!
om 7.30 dwarrelde er lichtjes hele fijne sneeuw omlaag in Ossquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:04 schreef Baltar het volgende:
Owh, please, geen rammstein![]()
oja, morgenVeel sneeuw gevallen hierzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |