quote:
Precies. Er zwerft hier op fok ergens een topic rond dat zelfs bepaalde eiwitten evolueren en zich soort van voortplanten (prionen). Gewoon een resultaat van bepaalde chemische processen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef oinaru_isan het volgende:
Er is niet zoiets als een doel in de natuur.
ja, maar je haalt nu twee dingen door elkaar. eigenlijk...dat doe ik...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... volgens mij gaat het helemaal niet om voortplanting, maar om "release". De spanning in je lichaam moet weg. Wat de oorzaak van de spanning is, waarom het lichaam dat opbouwt... daar kun je ook over twisten. Kan net zo goed een reactie op bepaalde hormonen zijn en de mensen die dat het meest hebben, planten zich ook het vaakst voort zodat die eigenschappen sterker worden. Maar of het doel van seks en seksuele opwinding echt voortplanting is... neu.
Ik weet ook niet of het waar is, of ik het echt ook doe of dat ik het niet eens in de gaten heb dat ik het doe.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me daar dus echt niks bij voorstellen. Vraag me af of testosteron daar nog verschil in gaat maken straks, maar ik denk het eigenlijk niet. Niet in het emotionele gedeelte.
uiteindelijk wel...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en echte schoonheid zit van binnen
Volgens mij zijn de behoefte aan seks en de behoefte aan liefde twee aparte processen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je haalt nu twee dingen door elkaar. eigenlijk...dat doe ik...
sex is gewoon geil. naakte lichamen. zweet, testosteron zo dik that u need a knife to cute it...
Die heb jij hopelijk niet...quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens herman finkers was dat toch eierstokjes
OMGquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
2 maart afspraak bij de endocrinologist.
Dat is een woord wat ik echt nog nooit ergens gezien of gehoord hebquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
2 maart afspraak bij de endocrinologist.
iedereen haalt em toch door het vuistje? to relieve the tension.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het waar is, of ik het echt ook doe of dat ik het niet eens in de gaten heb dat ik het doe.
Ja, maar je kan veel van Mike zeggen, of 'm heel vaan Mieke noemen, maar eierstokjes krijgt ie er niet van hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens herman finkers was dat toch eierstokjes
Nee. Tenzij dat gezonder is maar het hoeft voor mij niet. Met een zwaardere stem en andere lichaamsbouw ben ik al blij, dan zeggen ze geen mevrouw meer tegen mequote:Op woensdag 6 januari 2010 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG(ik moest het wel ff googlen)
![]()
ga je all the way?
ja, voor mannen en voor sommige vrouwen wel. (Voor vele vrouwen is het onlosmakelijk.)quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de behoefte aan seks en de behoefte aan liefde twee aparte processen.
Ik ook niet voor ik onderzoek ging doen. Maar ze doen nog wel meer dan testosteron of oestrogeen voorschrijven aan transenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een woord wat ik echt nog nooit ergens gezien of gehoord heb. Zo leer je nog eens wat.
eierstokken? wat moet ik daarmee? mijn reet is geen fondue set.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je kan veel van Mike zeggen, of 'm heel vaan Mieke noemen, maar eierstokjes krijgt ie er niet van hoor.
Een buurman van mijn grootouders kreeg als kind groeihormonen omdat ie achterbleef met groeien. Maar toen kwam zijn groeispurt en nu is ie ruim 2 meterquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet voor ik onderzoek ging doen. Maar ze doen nog wel meer dan testosteron of oestrogeen voorschrijven aan transenSchildkleirproblemen, groeistoornissen etc doen ze ook allemaal. Alles dat met hormonen te maken heeft.
Misschien heeft het toch iets met testosteron te maken dan. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, voor mannen en voor sommige vrouwen wel. (Voor vele vrouwen is het onlosmakelijk.)
Maar we willen ze allebei eventually..
zo steek je nog eens wat op hier op fokquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een woord wat ik echt nog nooit ergens gezien of gehoord heb. Zo leer je nog eens wat.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Tenzij dat gezonder is maar het hoeft voor mij niet. Met een zwaardere stem en andere lichaamsbouw ben ik al blij, dan zeggen ze geen mevrouw meer tegen me ;)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heeft het toch iets met testosteron te maken dan. Ik hou jullie op de hoogte
ga maar vast Gilette kopen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heeft het toch iets met testosteron te maken dan. Ik hou jullie op de hoogte
ja, ik weet nu wat een faalhaas is en kabouter Wesley o.i.d (which by the weg niet grappig is.)quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo steek je nog eens wat op hier op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |