Wat héb jij vandaag, Bertjebert?quote:
Ik heb helemaal niksquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat héb jij vandaag, Bertjebert?Je lijkt we een soortement van MisterO op een slechte dag!
![]()
Hey!MisterOchtendhumeur!
ik zat wel te wachten tot er een nieuwe geopend zou wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Zat je nou al klaar en gewoon te wachten zodat je een nieuwe kon openen??
Moi?! Waar zeggen ze dat dan?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks
En MisterO moet gewoon leren hoe hij goed z'n tampons moet inbrengen in plaats van die scheef zittende dingen...
Iets hoger dan wat? Brabant?quote:
moi?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Zat je nou al klaar en gewoon te wachten zodat je een nieuwe kon openen??
Hej, Webber, ik becommentariseer toch niet zo heel erg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij 'm ook altijd in het verkerde gaatje stopt...
Maar enfin, ja, Bertjebert, je bent wat meer aan het becommentariseren vandaag dan anders, althans, dat is mijn gevoel van de laatste... 20 minuten?
Koud, kil en sneeuwig!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, wie de schoen past.......
Nou, hoe is je bui dan vandaag??
Ik moet aan Bert van Dirk Jan strips denkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij 'm ook altijd in het verkerde gaatje stopt...
Maar enfin, ja, Bertjebert, je bent wat meer aan het becommentariseren vandaag dan anders, althans, dat is mijn gevoel van de laatste... 20 minuten?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet aan Bert van Dirk Jan strips denken
Nou, not for girls & parents, volgens mij best wel maar als ik dat zeg dan wil je natuurlijk weer dat ik dat ga aantonen en dan moet ik dat allemaal weer opzoeken en quoten en hannessen en alles, dus....quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej, Webber, ik becommentariseer toch niet zo heel erg?
Wax... ik ben niet gewend van je dat je zo snel opgeeft...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, not for girls & parents, volgens mij best wel maar als ik dat zeg dan wil je natuurlijk weer dat ik dat ga aantonen en dan moet ik dat allemaal weer opzoeken en quoten en hannessen en alles, dus....
Maar oke oke oke, Bartjebart, wat ben je goed gemutst vandaag!
Was jij dat dan die een foto heeft van zichzelf bij elk stationsbord van het land?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, not for girls & parents, volgens mij best wel maar als ik dat zeg dan wil je natuurlijk weer dat ik dat ga aantonen en dan moet ik dat allemaal weer opzoeken en quoten en hannessen en alles, dus....
Maar oke oke oke, Bartjebart, wat ben je goed gemutst vandaag!
ob heeft voor zulke ongemakken een speciale inbrenghuls ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks
En MisterO moet gewoon leren hoe hij goed z'n tampons moet inbrengen in plaats van die scheef zittende dingen...
En daarmee wij allemaal... Echt allemaal...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax... ik ben niet gewend van je dat je zo snel opgeeft...
Ik ben een beetje teleurgesteld in je
Dat is een tijd die achter me ligt,...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Was jij dat dan die een foto heeft van zichzelf bij elk stationsbord van het land?
In elk stadje een ander schatje?
Ieuw... dat wil ik echt niet zo heel nodig wetenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ob heeft voor zulke ongemakken een speciale inbrenghuls ?
Haje is als je weg gaatquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zeg dan maar "Hoi hè" terug. Dat lijkt er een beetje op.
Oh vertelquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is een tijd die achter me ligt,...
Ja nouquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax... ik ben niet gewend van je dat je zo snel opgeeft...
Ik ben een beetje teleurgesteld in je
Ik zie dat beeld wel voor me nu!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nouHij doet vandaag als een bijdehandte klant die een hele discussie begint over het aanbieden van kauwgum aan iemand die getankt heeft als hij getankt heeft en dat hij dan op niet mis te verstane wijze vertelt hoe verschrikkelijk hij het vindt dat dat gebeurt en dat de medewerker dan een slaaf is van de hoge heren van het bedrijf.
Kort gezegd: volgens mij staat Bartjebert vandaag op scherp en zit ik hier als een Goofy op de bank te koekeloeren!
Ik ben hopelijk niet alleen vandaag scherp...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nouHij doet vandaag als een bijdehandte klant die een hele discussie begint over het aanbieden van kauwgum aan iemand die getankt heeft als hij getankt heeft en dat hij dan op niet mis te verstane wijze vertelt hoe verschrikkelijk hij het vindt dat dat gebeurt en dat de medewerker dan een slaaf is van de hoge heren van het bedrijf.
Kort gezegd: volgens mij staat Bartjebert vandaag op scherp en zit ik hier als een Goofy op de bank te koekeloeren!
ik dacht juist voor te stellen dat jij mister o hiermee ging helpen danwel hem een demonstratie gevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw... dat wil ik echt niet zo heel nodig weten
Komaarop met een melig verhaal dan!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben hopelijk niet alleen vandaag scherp...
ben wel donders melig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |