Wat héb jij vandaag, Bertjebert?quote:
Ik heb helemaal niksquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat héb jij vandaag, Bertjebert?Je lijkt we een soortement van MisterO op een slechte dag!
![]()
Hey!MisterOchtendhumeur!
ik zat wel te wachten tot er een nieuwe geopend zou wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Zat je nou al klaar en gewoon te wachten zodat je een nieuwe kon openen??
Moi?! Waar zeggen ze dat dan?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks
En MisterO moet gewoon leren hoe hij goed z'n tampons moet inbrengen in plaats van die scheef zittende dingen...
Iets hoger dan wat? Brabant?quote:
moi?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef Waxxer het volgende:
Zat je nou al klaar en gewoon te wachten zodat je een nieuwe kon openen??
Hej, Webber, ik becommentariseer toch niet zo heel erg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij 'm ook altijd in het verkerde gaatje stopt...
Maar enfin, ja, Bertjebert, je bent wat meer aan het becommentariseren vandaag dan anders, althans, dat is mijn gevoel van de laatste... 20 minuten?
Koud, kil en sneeuwig!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, wie de schoen past.......
Nou, hoe is je bui dan vandaag??
Ik moet aan Bert van Dirk Jan strips denkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij 'm ook altijd in het verkerde gaatje stopt...
Maar enfin, ja, Bertjebert, je bent wat meer aan het becommentariseren vandaag dan anders, althans, dat is mijn gevoel van de laatste... 20 minuten?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet aan Bert van Dirk Jan strips denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |