Ik had geen zinquote:
Ja zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had geen zin![]()
Maar ik heb deze voor in je OP![]()
You tell her!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja zeg, dat gaat zomaar niet
.
Ja, beterschapquote:
ja hoor mupke....dan mag het...ook op andere betere dagen mag het...gewoon...omdat dát nog steeds kan in 2010quote:
thanksquote:
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef Laysa het volgende:
ook op andere betere dagen mag het...gewoon...omdat dát nog steeds kan in 2010
Maar ziek zijn is kutquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:36 schreef D. het volgende:
Zit ik net te beweren dat jij streng bent...
Mupkequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja hoor mupke....dan mag het...ook op andere betere dagen mag het...gewoon...omdat dát nog steeds kan in 2010
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mupke![]()
Ik had vroeger een vriendje en die noemde mij Mupke.
Bedankt voor je begripvole woorden, ik voelde me zo eenzaam en verlaten met mijn griepquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ziek zijn is kut. Op je vrije dag is 't nog kutter
. En dan bemerken dat iedereen al ziek is geweest en er zelfs geen forum meer is om erover te beppen is nog veel kutter
.
Nou, dan ben ik om!
Te weinig dooien, het valt wel mee allemaal, geen hype meer. Zoiets denk ik..quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
waarom is dat griepforum al dicht eigenlijk
Omdat de Mexicaanse griep an sich (de epidemie die 't halve land zou verwoesten) een hoax isquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
Omdat iedereen klaar was met die griepquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
Ik had hem in augustus...onbetrouwbare griepquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat de Mexicaanse griep an sich (de epidemie die 't halve land zou verwoesten) een hoax is? Een half jaar geleden dachten we nog dat in september / oktober het halve land plat zou liggen
.
De pleuris gaat uitbreken, ik zeg het jequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef Laysa het volgende:
Aaah sooooooooo....nah....zal je zien dat nu die dicht is op fok de pandemie gaat beginnen
maar dan hebben wij hem al gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De pleuris gaat uitbreken, ik zeg het je
Van - naar?quote:
yeah, zou zo zijn idd. heb er zelf geen probleem mee. kijk wel vaker tv vanuit bed. en slaap goed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef Laysa het volgende:
all schijnt dat niet zo goed te zijn voor de nachtrust...net zoals je mobiele telefoon aan laten en naast je bed leggen...kreeg vandaag een hele preek over hoe slecht dat was...terwijl diegene me gisteravond om kwart voor 12 smste...en als die uit had gestaan dan had ik dus niet kunnen reageren en dus was de afspraak in de war gelopen
amsterdam, van west naar zuid. en had normaal gesproken 6 x heen en terug kunnen zijn in de reistijd van vandaagquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Van - naar?
Dat moet Noord-Holland zijn.
Ik ben van mezelf al een ''slechte'' slaper...maar heb zin om lekker in mn bedje te liggen en dan lekker tv te kijken....quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, zou zo zijn idd. heb er zelf geen probleem mee. kijk wel vaker tv vanuit bed. en slaap goed.
Het staat nog stééds helemaal vast daar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
amsterdam, van west naar zuid. en had normaal gesproken 6 x heen en terug kunnen zijn in de reistijd van vandaag
ssssssssssttttttttttquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
tsssjjjj die chat is ook al verworden tot, "dat mag je niet zeggen hoor anders krijg je op je broek".
Ook, in de zin dat dat op meerdere plaatsen voorkomt. Maar zeker niet op Fok!quote:
ik vind t wel relaxed tbh. lig ook vaak met laptop op bedquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf al een ''slechte'' slaper...maar heb zin om lekker in mn bedje te liggen en dan lekker tv te kijken....
nah pas rond half 11 ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t wel relaxed tbh. lig ook vaak met laptop op bed
verwen jezelf en ga zo lekker vanuit je bed tv kijken
yups, denk dat dit nog wel ff zo blijft staan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het staat nog stééds helemaal vast daar.
[ afbeelding ]
Mijn lijntje werkt uitstekendquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, denk dat dit nog wel ff zo blijft staan.
ms gaat t wel gewoon over ind e ochtendspits van morgen![]()
maar ook binnendoor is gaar op t moment. glijen overal. stapvoets rijden.
yeah, had je em dat niet eerder kunnen vertellen? ik was vandaag net te laat met mijn laysa-methodequote:
Ik ga denk ik holland Doc kijken op 2..... dat is om 22.50....ff wat anders dan al die comerciele sjitquote:
Sorryquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, had je em dat niet eerder kunnen vertellen? ik was vandaag net te laat met mijn laysa-methode
klinkt wel interessant tbh.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga denk ik holland Doc kijken op 2..... dat is om 22.50....ff wat anders dan al die comerciele sjit
vond ik dus ook...en wel relexed voor het slapen gaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef gomi het volgende:
[..]
klinkt wel interessant tbh.
ff gekeken waar t oer gaat
i know, maar ik dacht hulpvaardig te zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hè had het niet tegen jou hoor, maarreee
das niet heel slim...en nu zitten al die arme mensen vast in de sneeuw...zonder dekentje en thermoskanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ms deed ik t wel verkeerd en riep ik de al die sneeuw wel hierheen
als ze me oppakken, wijs ik gewoon naar jou hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
das niet heel slim...en nu zitten al die arme mensen vast in de sneeuw...zonder dekentje en thermoskan
Oh cool, dan krijgen we morgen weer shockdoc-achtige verhalen .Ik heb er nu al zin anquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga denk ik holland Doc kijken op 2..... dat is om 22.50....ff wat anders dan al die comerciele sjit
nou Holland Doc is toch weer iets anders....Mupkequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh cool, dan krijgen we morgen weer shockdoc-achtige verhalen .Ik heb er nu al zin an
Hoe gaat het met je boek?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:15 schreef Laysa het volgende:
ik ga denk ik straks voor het eers sinds maanden in bed tv kijken
Gaat 't over dan, mupperettekequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou Holland Doc is toch weer iets anders....Mupke
oh, filosofen die met een jointje op de wereld aankunnenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:38 schreef Laysa het volgende:
'We zijn hier op aarde om rond te lummelen en laat niemand je iets anders wijsmaken.' Schrijber onderzoekt het waarheidsgehalte van deze provocerende stelling.
Ietsje anders maar
Die heb ik nog niet horen klagen dus ik denk wel goedquote:
Documentairequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaat 't over dan, mupperetteke?
eigenlijk ms gewoon een joint opsteken vlak voor t begintquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
oh, filosofen die met een jointje op de wereld aankunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |