Ik had geen zinquote:
Ja zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had geen zin![]()
Maar ik heb deze voor in je OP![]()
You tell her!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja zeg, dat gaat zomaar niet
.
Ja, beterschapquote:
ja hoor mupke....dan mag het...ook op andere betere dagen mag het...gewoon...omdat dát nog steeds kan in 2010quote:
thanksquote:
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef Laysa het volgende:
ook op andere betere dagen mag het...gewoon...omdat dát nog steeds kan in 2010
Maar ziek zijn is kutquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:36 schreef D. het volgende:
Zit ik net te beweren dat jij streng bent...
Mupkequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja hoor mupke....dan mag het...ook op andere betere dagen mag het...gewoon...omdat dát nog steeds kan in 2010
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mupke![]()
Ik had vroeger een vriendje en die noemde mij Mupke.
Bedankt voor je begripvole woorden, ik voelde me zo eenzaam en verlaten met mijn griepquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ziek zijn is kut. Op je vrije dag is 't nog kutter
. En dan bemerken dat iedereen al ziek is geweest en er zelfs geen forum meer is om erover te beppen is nog veel kutter
.
Nou, dan ben ik om!
Te weinig dooien, het valt wel mee allemaal, geen hype meer. Zoiets denk ik..quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
waarom is dat griepforum al dicht eigenlijk
Omdat de Mexicaanse griep an sich (de epidemie die 't halve land zou verwoesten) een hoax isquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
Omdat iedereen klaar was met die griepquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |