quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoeveel het kost!? 600E zei jaap. Ik vind die vrolijke animaticlips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
Peter Nuninga: Johan en ik doen gewoon heel veel dingen die we zelf leuk vindenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.
Op YouTube staat een interview met Johan waar ook gewoon duidelijk word gemaakt dat hij zelf ook wel snapt dat hij geen geniale muzikale meesterwerkjes maakt. Het gaat er gewoon om een beetje lol te hebben. Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Peter Nuninga: Johan en ik doen gewoon heel veel dingen die we zelf leuk vinden.
Dan zat ik er 0,10 naast, who caresquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kost wel een duppie meer hoor.
Maar als je het geluid dan weer aanzet valt het toch weer tegen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.
Het is je ding of niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als je het geluid dan weer aanzet valt het toch weer tegen.
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon bagger. Niet elke mindfart hoeft in daden omgezet te worden.
Peter Nuninga?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.
Johan komt bij mij helemaal niet over alsof hij zo'n lol heeft. Hij kijkt altijd zo zorgelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op YouTube staat een interview met Johan waar ook gewoon duidelijk word gemaakt dat hij zelf ook wel snapt dat hij geen geniale muzikale meesterwerkjes maakt. Het gaat er gewoon om een beetje lol te hebben. Als je zo naar de liedjes kijkt zijn ze een stuk vermakelijker.
Het verschil zit 'm er in dat mensen als Jan Smit echt denken dat ze talent hebben en dat ze serieus goeie muziek maken. Johan wil gewoon een beetje lol en carnaval sfeer enzo. Dat heb ik persoonlijk liever dan die pretentieuze zak schijt van een Jan Fuck Smit.quote:
Ik ook. En over deze baggermuziek die sommigen hilarisch vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zeg ik ook over Jan Smit en Thomas Berge of hoe heet dat flikkertje.
Hij is ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Johan komt bij mij helemaal niet over alsof hij zo'n lol heeft. Hij kijkt altijd zo zorgelijk.
Nee, hij baalt er van dat er zich helemaal geen gratis personeel komt aanbieden op het paleis.quote:
O god, nu ben ik weer nieuwsgierig naar de chat, bedankt hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ze zitten al helemaal in een Sly-modus daar volgens mij.......... iemand bedreigen is kennelijk geen probleem als het maar niet in het openbaar gebeurt
Nee, de Vlem is echt niet tevreden met zijn levenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij baalt er van dat er zich helemaal geen gratis personeel komt aanbieden op het paleis.
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O god, nu ben ik weer nieuwsgierig naar de chat, bedankt hoor
*toch de chat maar weer eens aanslingert, dan maar een vastloper*quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.
God, wat heb ik een godsgruwelijke tiefus hekel aan die vette rukbeer van een Sly. Ik hoop dat hij zo snel mogelijk met zijn ranzige bek op de stream komt zodat ik hier gewoon kan zeggen wat voor lelijke pad het is zonder offtopic te zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk. Voor de schermen moet je gezellig doen en achter de schermen mag je gewoon met de dood bedreigd worden.
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Ze zitten al helemaal in een Sly-modus daar volgens mij.......... iemand bedreigen is kennelijk geen probleem als het maar niet in het openbaar gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |