quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Johan is er nog niemand die het op deze manier doet. Ja, gek hè?
Godzijdankquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, vanaf volgende week. Nou ja, als het decor af is. Dat zou zo maar in mei kunnen zijn.
Zin is het halve werk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Johan heeft er zin om volgende week te beginnen.
Ik begrijp dus dat hij één programma klaar heeft staan, dat van Jaap?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Alweer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Nu nog een decor!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dus dat hij één programma klaar heeft staan, dat van Jaap?
Zzzzzzzzzzzzzing!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk??? Als Jaap ervoor staat zie je er toch niets van.
Nou! Niet zo gemeen over Jaap! Die heeft het daar haske moeilijk mee en wil zelfs in schriftelijke therapie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
Oh ja! Maar in die slaapkamer kan Jaap z'n kont niet keren, ben ik bang. Laat staan zijn buik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hadden toch die slaapkamer geverfd? Als decor?
Volgens mij gaan Sjors en Alsido eerst nog even een laptop kopen. Als die het zondagmiddag eindelijk doet, kunnen ze aan het decor voor Jaap beginnen of z'n werk aan de verwarming afmakenquote:
Ja, ik heb het ook moeilijk met mijn kontent en ben al jaren op FOK! in schriftelijke therapie, maar dan ga ik er toch gvd geen talkshow over houden?!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Niet zo gemeen over Jaap! Die heeft het daar haske moeilijk mee en wil zelfs in schriftelijke therapie!
Als ze Jaap groen verven kunnen ze het decor op hem projecteren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |