Wellicht net als andere zaken die zich manifesteren door je eigen "hersenspinsels" Er zijn oude Oosterse filosofieën die dat soort theorieën ondersteunen en zelfs in de Westerse Religie die Wetenschap heet, neigt men tegenwoordig bij de "nieuwe" natuurkunde en meer specifiek bij kwantummechanica naar manifestatie van "hersenspinsels"quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Dus dan zijn het je eigen hersenspinsels die zich als 'spoken' manifesteren? Volgens SBS6 dan.
Da's gewoon theoretisch geneuzel. Onze ogen kunnen onmogelijk materie projecteren. We zijn geen goden, net als alle andere beestjes blijft alles gewoon beperkt tot de grenzen van ons lichaam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
en zelfs in de Westerse Religie die Wetenschap heet, neigt men tegenwoordig bij de "nieuwe" natuurkunde en meer specifiek bij kwantummechanica naar manifestatie van "hersenspinsels"
-Nachtbraker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:11 schreef Maanvis het volgende:
Ik kwam om 1 uur 's nachts nog even online,
en op de chat was nog commentaar dat René over de zeik was.. waarom?
En ze wilden mijn foto's zien? Blijkbaar vonden ze ze erg grappig?
Dus je begrijpt de origine van je eigen sig niet eens?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Kwantummechanica is me al meermalen proberen uit te leggen. Zonder resultaat.
En helemaal niet geïnspireerd op het werk van dhr. Schroedinger?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
Jawel. Die is aan mijn eigen geest ontsproten.
Dan ga ik er hier ook geen poging toe doen, veel te off-topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Kwantummechanica is me al meermalen proberen uit te leggen. Zonder resultaat.
Einstein was het hierin niet met je eens, but who the fuck was Einstein nou helemaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's gewoon theoretisch geneuzel. Onze ogen kunnen onmogelijk materie projecteren. We zijn geen goden, net als alle andere beestjes blijft alles gewoon beperkt tot de grenzen van ons lichaam.
Mja maar dan zouden we goden zijn met bovennatuurlijke krachten toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Einstein was het hierin niet met je eens, but who the fuck was Einstein nou helemaal
Dat zei ik dus ook min of meerquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
Hou maar op, Jian. Niet aan mij besteed en wat ik van The Secret weet, is dat ik het een open deur van jewelste vind.
Als we in de middeleeuwen iemand met een mobiele telefoon hadden laten spreken met iemand 200 km verderop, dan hadden ze ons vast en zeker betiteld als god ....... of als heks natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja maar dan zouden we goden zijn met bovennatuurlijke krachten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |