quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:[..]
Op die chat kan ik het niet eens opbrengen op mijn eigen woorden te letten, laat staan op die van iemand anders.
Plus dat ik daar veel te diep in mijn negativisme zit. Want je zou toch eens kritische vragen stellen over het grote niks dat zich daar afspeelt.
Ergens snáp ik het nog wel ook: je komt aan hun gemene deler. (Opbouwend) kritisch zijn mag, maar alleen maar neerbuigend doen over SV wordt toch een beetje als een persoonlijke aanval gevoeld, door mensen die daar úren en uren per dag mee bezig zijn.
Er is op de chat een cultuurtje ontstaan van mensen die het graag enigszins positief willen houden. En aangezien je daar geen topicreeksen hebt of subfora, maar allemaal bij elkaar zit, krijg je dan wrijving tussen mensen die er "nuchter tegenaan kijken" en mensen die de afgelopen weken commitment en loyaliteit zijn gaan voelen.
Ik weet verder niet wat je daar gezegd hebt en op wat voor manier hoor, overigens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."