Alleen zijn Nascar auto's nou niet het meest geschikt voor zo'n track.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit is dus het Top Gear Test Track voor diegene die het nog niet doorhebben.
Er staat optimized. Niet dat ze het gewoon even in een hogere resolutie zetten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een gare zooi weer ja dat 800 auto's gewoon geupscalede Ps2 models zijn
Maar 200 premium models.. wtf![]()
![]()
![]()
Alle 1000auto`s hebben gewoon motherfocking schade!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er staat optimized. Niet dat ze het gewoon even in een hogere resolutie zetten.
Hells no, lees je ff in. Alleen die 200 auto's hebben echte schade, die andere auto's krijgen krasjes en modderspatjes, meer nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alle 1000auto`s hebben gewoon motherfocking schade!!!!!
Of per auto merk (dus alle modellen) 1 in standaard cockpit view. Da's ook wel oke.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:36 schreef Desunoto het volgende:
Het is een belachelijke scheiding. Auto's in een race die bumpers en spoilers kunnen verliezen samen met auto's die alleen wat krasjes kunnen krijgen.
En het zou ook raar zijn als 800 auto's helemaal geen cockpit view hebben. Ik hoop dat ze die wel hebben maar dan minder gedetailleerd.
Het is gewoon een beetje jammer, zeker na zoveel jaar... Die Premium-auto's zien er wel echt heel erg mooi uit trouwensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of per auto merk (dus alle modellen) 1 in standaard cockpit view. Da's ook wel oke.
Nee, dat is niet oké. Dat zou wel het domste zijn dat ze zouden kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of per auto merk (dus alle modellen) 1 in standaard cockpit view. Da's ook wel oke.
Precies en dat x 200. Das veel hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje jammer, zeker na zoveel jaar... Die Premium-auto's zien er wel echt heel erg mooi uit trouwens
Da's best veel, maar kansloos teleurstellen voor 5,5 jaar werk, zeker als je je bedenkt dat ze overige auto's relatief makkelijk over hebben kunnen zetten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies en dat x 200. Das veel hoor
800 auto's hebben alleen blikschade, zijn geupscalede Ps2 models.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er staat optimized. Niet dat ze het gewoon even in een hogere resolutie zetten.
Jammer jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:05 schreef Meike26 het volgende:
Dus de Track Editor was alleen maar een gerucht.....
![]()
Ga nou niet zeueren over die track editior dingens ....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:02 schreef Meike26 het volgende:
In DLC lijkt me nog wel mogelijk inderdaad... niet gelijk, maar na een jaartje zou best kunnen (wish).
Maar het lijkt me dan geen gratis DLC... Ach tegen die tijd koop ik van m'n Freebee's wel weer een PSN-kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |