Alleen zijn Nascar auto's nou niet het meest geschikt voor zo'n track.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit is dus het Top Gear Test Track voor diegene die het nog niet doorhebben.
Er staat optimized. Niet dat ze het gewoon even in een hogere resolutie zetten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een gare zooi weer ja dat 800 auto's gewoon geupscalede Ps2 models zijn
Maar 200 premium models.. wtf![]()
![]()
![]()
Alle 1000auto`s hebben gewoon motherfocking schade!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er staat optimized. Niet dat ze het gewoon even in een hogere resolutie zetten.
Hells no, lees je ff in. Alleen die 200 auto's hebben echte schade, die andere auto's krijgen krasjes en modderspatjes, meer nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alle 1000auto`s hebben gewoon motherfocking schade!!!!!
Of per auto merk (dus alle modellen) 1 in standaard cockpit view. Da's ook wel oke.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:36 schreef Desunoto het volgende:
Het is een belachelijke scheiding. Auto's in een race die bumpers en spoilers kunnen verliezen samen met auto's die alleen wat krasjes kunnen krijgen.
En het zou ook raar zijn als 800 auto's helemaal geen cockpit view hebben. Ik hoop dat ze die wel hebben maar dan minder gedetailleerd.
Het is gewoon een beetje jammer, zeker na zoveel jaar... Die Premium-auto's zien er wel echt heel erg mooi uit trouwensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of per auto merk (dus alle modellen) 1 in standaard cockpit view. Da's ook wel oke.
Nee, dat is niet oké. Dat zou wel het domste zijn dat ze zouden kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of per auto merk (dus alle modellen) 1 in standaard cockpit view. Da's ook wel oke.
Precies en dat x 200. Das veel hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje jammer, zeker na zoveel jaar... Die Premium-auto's zien er wel echt heel erg mooi uit trouwens
Da's best veel, maar kansloos teleurstellen voor 5,5 jaar werk, zeker als je je bedenkt dat ze overige auto's relatief makkelijk over hebben kunnen zetten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies en dat x 200. Das veel hoor
800 auto's hebben alleen blikschade, zijn geupscalede Ps2 models.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Er staat optimized. Niet dat ze het gewoon even in een hogere resolutie zetten.
Jammer jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:05 schreef Meike26 het volgende:
Dus de Track Editor was alleen maar een gerucht.....
![]()
Ga nou niet zeueren over die track editior dingens ....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:02 schreef Meike26 het volgende:
In DLC lijkt me nog wel mogelijk inderdaad... niet gelijk, maar na een jaartje zou best kunnen (wish).
Maar het lijkt me dan geen gratis DLC... Ach tegen die tijd koop ik van m'n Freebee's wel weer een PSN-kaartje
Ik kan wel wat verzinnen:quote:
Dat wordt kopen sowieso.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef SToRM81 het volgende:
Verschillende weersomstandigheden en een track-editor zitten erin!
http://www.gtplanet.net/g(...)ck-editor-confirmed/
Goed nieuws!
Ik lees trouwens ook iets over karten.
Maar ook slecht nieuws voor m'n sociale levenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef SToRM81 het volgende:
Verschillende weersomstandigheden en een track-editor zitten erin!
http://www.gtplanet.net/g(...)ck-editor-confirmed/
Goed nieuws!
Ik lees trouwens ook iets over karten.
De ultieme racegame indeed.quote:Night/Day transition
Stunt Arenas
32 player lobbies
16 player races
Track (not map) Editor
Spectator mode
Weather
200 PS4 cars and 800 standard cars
Nascar license
WRC license
Super GT license
Rolling and damage (eerily real weight)
1st person walkabout photo mode
YouTube uploading
1080p
PS Eye headtracking
Motion controls
HDMI 1.4 3D @ 60fps
Split-screen
Best graphics in any driving game (lighting, physics driven smoke, attention to detail..etc)
Real life tracks recreated in maddening quality (up to 2 year dev times)
20+ locations with 70+ variations
PSP Connectivity
Go karts to Rally to classics to sport to Drag car, ordinary cars...etc etc etc
Animated drivers, pit crews, tire changes etc
Custom soundtrack
Text and Voice chat
Narrative involvement by popular drivers and Top Gear crew
Top Gear Test Track
Open free-form Track Days
Profile pages
In-game (bulletin-board) message boards
Gran Turismo Video store
Ja! Dat mist nogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef Impry het volgende:
Heel erg vet!
Is er ook nog een optie om een proefrit te maken met een auto? Of moet je hem altijd meteen kopen om er dan achter te komen wat voor een hok het eigenlijk is?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef Waffle het volgende:
Oude? Dat is het semi-nieuwe circuit. Ik wil langs Borger en Grolloo!
Daar kom je tijdens Gamescom achter. 17 augustus that is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:37 schreef Impry het volgende:
Ik lees "Track (not map) Editor", wat zullen ze daarmee bedoelen?
Dat je alleen de lap asfalt aan kunt passen en de omgeving verder niet?
Of juist wat anders?
Of dat de omgeving random gegenereerd wordt na het maken van de track?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk inderdaad dat de "track", de lay-out van de baan wel te editten valt, maar dat je de map/omgeving niet kan aanpassen en dat dat gewoon een preset keuze is van ik denk persoonlijk de fictieve circuits van GranTurismo zelf. Dus bijvoorbeeld van Trail Mountain, Deep Forest en Autumn Ring.
Alleen hoop ik dan wel dat het mogelijk is om een bestaand circuit ook te editten of in iedergeval een circuit ala Suzuka![]()
Trouwens, die Open Track Days zijn/worden ook wel erg tof denk ikEn eindelijk HET excuus om de Eye-toy te kopen. Head tracking
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |