Agh ja we zullen allemaal ook wel zien, ik vind het alleen zo dom dat ze hier Forza 3 in de grond stampen, en dan zo'n domme topic titel nemen, als sneer naar Forza 3... En ja GT5 zal ongetwijfeld op vele punten Forza verslaan, maar laten we dan niet vergeten dat in de tijd tussen GT4 en GT5, Forza 1, 2 en 3 uit zijn gekomen, en als je dan al ziet hoe ver ze zijn gekomen vanaf nul in 5 / 6 jaar, vind ik het toch knap...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Meike26 het volgende:
@ DutchErrorist,
Natuurlijk heb ik nog geen GT5 gespeeld, maar wel GT5prologue en Forza 2 heb ik ook een paar uur gespeeld op andermans Xdoos, het ligt allemaal dicht bij elkaar. Forza 3 zal ook wel beter geworden zijn, maar dat geld ook voor GT4 & GT5P naar GT5. Evolutie is het toverwoord.
Maar zoals Vosss ook zegt, het is geen sim...klaar uit. Dat is Forza2/3 ook niet. Afgaande op GT5P en de physics die duidelijk per wagen verschillen (dat gevoel had ik minder met F2 ) is het de beste arcade racer die er tot nu toe is op de spelconsoles. En het rammen bedoelde ik mee met de online races in GT5P, dat gaat soms nergens over...als je wil winnen, moet je je eerlijke racestijl aan de kant schuiven en mee wheelbangen met de rest. En ja, dat kan ook leuk zijn....bakkie chips erbij en een volle fles cola !
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Motorstorm en Burnout, dat zijn arcade racers. GT valt voor mij duidelijk niet in die categorie. Het zal vast niet de meest realistische sim zijn, maar ik vind dat het wel degelijk onder die naam mag vallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Meike26 het volgende:
Maar zoals Vosss ook zegt, het is geen sim...klaar uit. Dat is Forza2/3 ook niet. Afgaande op GT5P en de physics die duidelijk per wagen verschillen (dat gevoel had ik minder met F2 ) is het de beste arcade racer die er tot nu toe is op de spelconsoles.
Ja dat kan, je kan alle knoppen veranderen zoals jij dat wilt.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar nu even iets heel anders, in de Intertoys zag ik laatst GT5p staan op zo'n PS3 in de winkel, dus ging ik even race voor de grap, maar daar moest je gas geven met X ofzo, maar niet met de trigger, kan je dat niet anders instellen?
Schade stelt niets voor hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef Andyy het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-en-nachtraces.html
Zie plaatje 4.
Die heb ik dan gemist, maar het zijn geen drastische dingen die beschadigen. Merkte ook niet echt verschil in rijgedrag, als ik mijn auto in de prak rijd wil ik dat naderhand ook voelen en niet alleen maar zienquote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Meike26 het volgende:
En een achterklep dat open swiepert niet te vergeten...of heeft een Subaru zo'n achterlijke spoiler dat meer een aerodynamische handrem is
quote:GB: Gran Turismo 5 will offer a new kind of damage…
KY: Right now we are adding a brand new real-time deformation engine that will process according to the speed and angle of impact. But doing this in real-time remains truly complex. We could make it an easier way with pre-damaged models but definitely we don’t want to make it that way.
quote:Deformation and damage, both mechanical and visual. [which is still being worked on, old build was shown publically
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |