Idd weer mooi ruis die cijfers, aex keerde vlak voor bodem van gister weer om.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:06 schreef Gremen het volgende:
Cijfers zijn inderdaad vaak maar ruis en zorgen zelden voor een ommekeer in de trend.
Alleen hoe bepaal je precies wat de trend is?
Dat kan je op tig manieren doen op meerdere tijdsspanne, die allemaal een andere resultaat geven.
Top is nabij hoor, daarna fors omlaag. Wachten is nu op omkeerpatroon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:57 schreef LXIV het volgende:
Verder over het banencijfer: Is dit slecht nieuws? Waarom hebben we een rally? Vanwege de lage rente en nergens anders om. De kans op een langere extreem lage rente wordt hier alleen maar groter door! We zouden dus eigenlijk naar groen moeten klappen. Fuck de echte economie!!
Dat is 't idd... Net ook nog een artikel gelezen dat zegt dat een betere economie op de beurzen gaat drukken...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:57 schreef LXIV het volgende:
Verder over het banencijfer: Is dit slecht nieuws? Waarom hebben we een rally? Vanwege de lage rente en nergens anders om. De kans op een langere extreem lage rente wordt hier alleen maar groter door! We zouden dus eigenlijk naar groen moeten klappen. Fuck de echte economie!!
Tot nu toe een der beste beursweken ooit gedraaid. 14,4% winst. Maar mijn hele porto stond dan ook bijna dagelijks in de top 10 van meest gestegen fondsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Top is nabij hoor, daarna fors omlaag. Wachten is nu op omkeerpatroon.
Over dat banencijfer: bij RTLZ interviewden ze iemand van de ABN-AMRO. Die vond het wel tegenvallen, maar het maakte niet veel uit, want:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:57 schreef LXIV het volgende:
Ze moeten toch een verklaring geven waarom die beurs omhoog gaatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:31 schreef Goverman het volgende:
[..]
Over dat banencijfer: bij RTLZ interviewden ze iemand van de ABN-AMRO. Die vond het wel tegenvallen, maar het maakte niet veel uit, want:
- er komt een volkstelling (veel mensen tijdelijk nodig)
- het weer in december was slecht
- het zat in de foutenmarge
Waarom worden negatieve berichten zo weggeredeneerd en worden positieve cijfers (ook binnen foutenmarges) zo uitvergroot?
Aanslag op komst?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ben in de jan puts 235 gegaan, 2 ED op verschillende tijdsschalen zichtbaar, waarbij de top hoogstwaarschijnlijk rond de 1144-1146 komt te liggen.
Wanneer komt de crash nu eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef Vandergeld het volgende:
Ik ben in de jan puts 235 gegaan, 2 ED op verschillende tijdsschalen zichtbaar, waarbij de top hoogstwaarschijnlijk rond de 1144-1146 komt te liggen.
Omdat de beurs omhoog moet. Wat denk je van al die zelfstandigen die hiervan afhankelijk zijn van hun pensioen in de VS? We hebben het zelf allemaal voor het kiezen hoor, een hoge of een lage beurs. Als ik jou aandelen voor meer koop, en jij ze weer voor meer terugkoopt, en ik ze weer van jou koop voor een nog hoger bedrag worden we allemaal rijk. Geen gezeik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:31 schreef Goverman het volgende:
[..]
Over dat banencijfer: bij RTLZ interviewden ze iemand van de ABN-AMRO. Die vond het wel tegenvallen, maar het maakte niet veel uit, want:
- er komt een volkstelling (veel mensen tijdelijk nodig)
- het weer in december was slecht
- het zat in de foutenmarge
Waarom worden negatieve berichten zo weggeredeneerd en worden positieve cijfers (ook binnen foutenmarges) zo uitvergroot?
Jan 2010? Dat is nog 2 weken, 10 beursdagen! Dan moet er per dag 10 punten vanaf. Aaneengesloten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef Vandergeld het volgende:
Voor Vandergeld is niks te dol.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef LXIV het volgende:
Jan 2010? Dat is nog 2 weken, 10 beursdagen! Dan moet er per dag 10 punten vanaf. Aaneengesloten.
Ik verwacht wel weer een -10punten dagje binnenkort.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jan 2010? Dat is nog 2 weken, 10 beursdagen! Dan moet er per dag 10 punten vanaf. Aaneengesloten.
Nog 1 weekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
2010 word hoogstwaarschijnlijk 1 lange crashquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wanneer komt de crash nu eigenlijk
Dat kun je ook nog altijd over je signature zeggen.quote:
100% goed getyptquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kun je ook nog altijd over je signature zeggen.
Ik quoot 'm nog even een keer dan:quote:
quote:CRASH CRASH CRASH, 2013 Dow Jones 700-1000 AEX 25-45, Olie 10-20
We gaan zeker nog wat meemaken dit jaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:50 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
2010 word hoogstwaarschijnlijk 1 lange crash
Een laatste squize van een paar punten op de S&P zou nu perfect passenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Vandergeld het volgende:
Stijg nog eens even iets door beursje, dat oeverloze heen en weer gewaffel van de laatste 2 uur hebben we niks aan
Waarom MOET de beurs omhoog? De beurs MOET helemaal niet omhoog. De aandelen van een bedrijf moeten de waarde van dat bedrijf weerspiegelen en de collectie van aandelen in een beurs moet de stand van de beurs zijn. Als er dus slechte cijfers over de afgelopen maanden (of slechte prognoses) komen, dan zou de beurs juist naar beneden moeten, omdat de (verwachte) waarde van een bedrijf lager is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat de beurs omhoog moet. Wat denk je van al die zelfstandigen die hiervan afhankelijk zijn van hun pensioen in de VS? We hebben het zelf allemaal voor het kiezen hoor, een hoge of een lage beurs. Als ik jou aandelen voor meer koop, en jij ze weer voor meer terugkoopt, en ik ze weer van jou koop voor een nog hoger bedrag worden we allemaal rijk. Geen gezeik.
Als het omhoog gaat moet je gewoon meedoen. Anders laat je geld liggen.
Oh ja. Het is alweer de 8-ste, alhoewel het de eerste beursvrijdag is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:49 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nog 1 week![]()
Het is trouwens de 335, verkeerd getypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |