Is het mogelijk dat je de VIX in een grafiek weergeeft met de S&P, leuk voor te zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef Vandergeld het volgende:
En de VIX kan in 2010 m.i. naar de 120-150 gaan, ver boven topwaarde van oktober '08 dus. Nu staat de VIX slechts op 19.
[ afbeelding ]
Ik heb die mogelijkheid niet denk bij stockchartsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je de VIX in een grafiek weergeeft met de S&P, leuk voor te zien.
Wel bij Yahoo trouwensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:36 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik heb die mogelijkheid niet denk bij stockcharts
Textbook-example voor een bearmarketrally lijkt het welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:40 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wel bij Yahoo trouwens![]()
Bovenste is de VIX onderste de S&P
[ afbeelding ]
VIX is geen volumequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:43 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Textbook-example voor een bearmarketrally lijkt het wel. Verhoogd volume bij elke vorm van daling en verlaagd volume bij een stijging.
duhquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
VIX is geen volume![]()
VIX=Volatility Index
Maak daar toch maar 4 punten van.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef Arcee het volgende:
AEX 2 punten omlaag, valt mee.
Dat is een wijsheid voor op een tegeltje. Die onthouden we.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:40 schreef LXIV het volgende:
Je weet hoe het verloopt met slecht nieuws in een uptrend. Dipje omlaag en vervolgens vrolijk weer verder omhoog. Hetzelfde met goed nieuws in een downtrend.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat is een wijsheid voor op een tegeltje. Die onthouden we.
Ik zag dat zo sterk terug met de uptrend van ING. Toen had ik op ca 10:50 verkocht (een zegen bleek achteraf na het nieuws van de claim en steun) en hoopte op slecht nieuws, dus lagere koersen, om weer in te stappen. Het ene slechte bericht volgde het andere op. Reactie van de koers? Dipje en wéér verder omhoog. Pas bij het bekend worden van de claimemissie donderde het aandeel in elkaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat is een wijsheid voor op een tegeltje. Die onthouden we.
Welk goed nieuws? Bhalve dat de koersen dan maar blijven doorstijgen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef foetre het volgende:
Jammer van het banencijfer maar goed nieuws over eagon en ing.
Ik denk dat we nog wel redelijk groen gaan eindigen.
Aegon en ING koerspotentieel 30-40% hoger is voor mij als belegger positiefquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welk goed nieuws? Bhalve dat de koersen dan maar blijven doorstijgen?
Is dat nieuws van vandaag?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Aegon en ING koerspotentieel 30-40% hoger is voor mij als belegger positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |