quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht, die oranje zal wel proberen thuis te komen
moet je wel de goede kleur blauw hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
waar zijn die blauwen als je ze nodig hebt
Of die ene oranje
Fijn he, sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook thuis! Ik heb een halve wereldreis achter de rug. Met de trein naar Leiden, waar de reis niet verder kon, omdat er geen treinen meer van en naar Haarlem reden. Vandaar een bus naar Noordwijk genomen, waar mijn vader toevalligerwijs rond hetzelfde tijdstip klaar was met zijn werk als ik daar was met de bus. Vervolgens een lift gekregen naar Heemstede, en daar toch maar mijn auto opgehaald. Wat een ijsbaan hier.
Maar goed, uiteindelijk na 2 uur en 3 kwartier reizen toch thuis!.
Nu even snel wat eten en dan met statief en camera naar buiten voor nachtfoto's van die 15 cm verse sneeuw hier.
En zelfs met dezelfde kleur blauw, heb je ze nóg in soortenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je wel de goede kleur blauw hebben
Straks voor de foto's welquote:
pardonquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook thuis! Ik heb een halve wereldreis achter de rug. Met de trein naar Leiden, waar de reis niet verder kon, omdat er geen treinen meer van en naar Haarlem reden. Vandaar een bus naar Noordwijk genomen, waar mijn vader toevalligerwijs rond hetzelfde tijdstip klaar was met zijn werk als ik daar was met de bus. Vervolgens een lift gekregen naar Heemstede, en daar toch maar mijn auto opgehaald. Wat een ijsbaan hier.
Maar goed, uiteindelijk na 2 uur en 3 kwartier reizen toch thuis!.
Nu even snel wat eten en dan met statief en camera naar buiten voor nachtfoto's van die 15 cm verse sneeuw hier.
Mijn naamgenoot doelde meer op het thuiskomverhaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks voor de foto's wel.
Het duin hierachter ziet er schitterend uit nu.
En MPG'end las ik dat er een TT-correctie nodig was, dus bij dezen.
ze maken het er niet makkelijker eropquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
En zelfs met dezelfde kleur blauw, heb je ze nóg in soorten.
Mja, ik had ook kunnen wachten op een bus naar Haarlem.... en wachten op een bus naar Haarlem.... en wachten... want die reden ook niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pardon![]()
dat is een echte rondreis geweest
Morgen reis ik via een andere route, dan stap ik in Zandvoort in de trein. Ik verwacht niet dat de wegen heel veel beter zullen zijn hier danquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn naamgenoot doelde meer op het thuiskomverhaal. Waar PaMart uiteindelijk de helpende hand bood
.
dat probeer ik welquote:
ben benieuwdquote:
quote:Het duin hierachter ziet er schitterend uit nu.
hier zijjn de wegen (gelukkig) goed schoonquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had ook kunnen wachten op een bus naar Haarlem.... en wachten op een bus naar Haarlem.... en wachten... want die reden ook niet meer.
[..]
Morgen reis ik via een andere route, dan stap ik in Zandvoort in de trein. Ik verwacht niet dat de wegen heel veel beter zullen zijn hier dan.
dat is nou 1 van de weinige dingen die ik dus niet lustquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks voor de foto's wel.
Het duin hierachter ziet er schitterend uit nu.
Ik ook. Kan eigenlijk voor het eerst mijn statief eens echt goed gebruiken, heb eigenlijk nog zelden nachtopnames gemaaktquote:
Rare ventquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nou 1 van de weinige dingen die ik dus niet lust
met reagerenquote:
Dan had de TT dus kunnen blijven staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
Ik heb dit topic ook maar even handmatig aan de stats toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik krijg van chocolade altijd last van mijn maagquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
Ik heb dit topic ook maar even handmatig aan de stats toegevoegd.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had de TT dus kunnen blijven staan.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had de TT dus kunnen blijven staan.
Ik dacht dat hij hem anders wel automatisch zou oppikken, maar dat gebeurde niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |