Ik ben er echt op afgeknapt, maar goed ik heb er nog maar een paar gebruiktquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben sowieso niet echt onder de indruk van China Glaze trouwens. Het is dat ze zulke verdomd mooie kleuren hebben maar anders zou ik het nooit meer kopen.
Als ik een goed alternatief kan vinden bij een ander merk koop ik die.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik ben er echt op afgeknapt, maar goed ik heb er nog maar een paar gebruikt
Bij mij allen China Glaze Ginger, die doet het echt heeeel erg goed..... maar de OMG's zijn binnen een paar uur al gechipt en aan het afbaldderen....quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:03 schreef TearsOfJoy het volgende:
CG is een beetje inconsistent qua formule volgens mij. De lakjes van de OMG collectie chipten bij mij al na een paar uurMaar anderen houden het wat langer. Heb er nog nooit één gehad die het indrukwekkend lang volhield (zeg meer dan 4 dagen ofzo)...
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:10 schreef TearsOfJoy het volgende:
Het schijnt dat de Kaleidoscopes het beter doen, als je holo wilt, maar er gaat niets boven OPI DS, wat mij betreft
Er zijn ook fijne ChG lakken hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef mmascha het volgende:Dit wil ik eigenlijk niet horen. Ik heb vandeweek mijn eerste bestelling gedaan: alleen maar CG
![]()
Even eenvoor puntoortje. Nare collega. Gelukkig heb je ook goeie.
Dat is waar, maar over het algemeen ben ik erg tevreden met ChG. Bij OPI kan ik vaak slecht omgaan met het kwastje dus dat vind ik altijd een nadeel.. Het kwastje van ChG vind ik veel fijner. De meeste lakken uit mijn 'collectie' zijn van China Glaze dus ze zullen wel iets goed doen ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef mmascha het volgende:
Fijn. Ik hoor hier natuurlijk ook veel positieve verhalen anders had ik het niet besteld.
Even afwachten of ik een goeie batch krijg. Anders idd op zoek naar verdunner.
mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.
[ afbeelding ]
Hij lakt echt voor geen meter! Maarvond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand een goede methode om het laatste restje lak uit het potje en kwastje te spoelen/wassen? Ik heb een restje lak waar ik vanaf wil en het potje wil ik graag houden om zelf wat kleuren in te mengen. Ik ben bang dat als ik het uitspoel met remover dat het kwastje niet meer bruikbaar is daarna omdat misschien de lak/remover er niet uit wil.
En weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken als mengballetje? Want dat zit er niet in en ik heb weinig zin om een heel doosje kogellagertjes te kopen voor 1 keer zelf frutselen.
matchen met je kledingquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Crientj het volgende:
Yaay, weer leuke lakjes voorbij zien komen.
Maar nu heb ik even hulp nodig.. Ik heb a.s dinsdag een sollicitatiegesprek (WHOEOEOE), maar ik wil wel met mooi gelakte nagels en een verzorgd uiterlijk daar aankomen. Logisch toch ? :$
Alleen wat is dan een mooie kleur om erop te doen? Het hoeft van mij niet op en top verzorgd, [ah2go @ utrecht cs] maar wel mooi.
Dus euh. whaa, help?
Mooi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French![]()
Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes)
GOSH: Froufrou met stripers.
[ afbeelding ]
nijsquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French![]()
Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes)
GOSH: Froufrou met stripers.
[ afbeelding ]
MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :pquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu, ik heb gisteren 3 SYF lakjes ontvangen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |