Wat ik wilde zeggen met die gedicht was.. dat elk probleem te versimpelen is totdat je één iets hebt om aan te wijzen als schuldige. In dit geval: mensen.quote:
o, dus hij ging echt diepquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen met die gedicht was.. dat elk probleem te versimpelen is totdat je één iets hebt om aan te wijzen als schuldige. In dit geval: mensen.
ARTIESTENSTATUS EN MAAR 2091 VRIENDENquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Luman het volgende:
Ik heb er 2091.
Maar ik ben "producer" met artiesten status op Hyves dus ik mag dat
Omdat:quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb eigenlijk best veel vrienden op hyves..
en dat terwijl ik echt nooit iemand toevoeg
Ja ik heb ook heel veel tab-bladen open staan in mijn browser, en Twitter ( Ja kom maar metquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb meer dan 1000 connecties, maar dat zijn geen vrienden
Die knakker zit dus op Fok.quote:Kuttopic.
Slotje.
Dan jij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef Ensaf het volgende:
Ene Luman krabbelde mij net:
[..]
Die knakker zit dus op Fok.
Die knakker heeft 2093 vrienden.
De hyves van die knakker is http://luman-beats.hyves.nl/
Ik weet dat je dit leest: MIJN KLACHT GAAT OVER MENSEN ALS JOU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk eens 9 posts boven die van jouquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef Ensaf het volgende:
Ene Luman krabbelde mij net:
[..]
Die knakker zit dus op Fok.
Die knakker heeft 2093 vrienden.
De hyves van die knakker is http://luman-beats.hyves.nl/
Ik weet dat je dit leest: MIJN KLACHT GAAT OVER MENSEN ALS JOU!
Kloon van tong80 ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:36 schreef Ensaf het volgende:
Oh, juist.
Ik had de link nog niet gelegd.
Ah jij bent die gast die gereageerd had op die Jodenhyves van ene Hussein.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Luman het volgende:
Ik heb er 2091.
Maar ik ben "producer" met artiesten status op Hyves dus ik mag dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |