Het gaat om de verhouding. met 1000 vriendjes kom je zo aan je 20.000 views.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen met minder dan 20.000 views.
Ze moet het anders wel van d'r lichaam hebben, dus een pasfoto zou minder hits geven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
'T zou je profielfoto maar zijn
ja logisch, je hebt de link van je hyves in je fobo staan, en al die fokkertjes gaan dan atuurlijk even kijken. en dan opscheppen ik heb zoveel views. maar vrienden (27)quote:
Zeker waar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze moet het anders wel van d'r lichaam hebben, dus een pasfoto zou minder hits geven.
Komt hij weer aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Adelante die net doet alsof hij ook maar íets over het uiterlijk van anderen mag zeggen.
Wat een onwijze achterlijke tyfushoerenkutteef is dat wijf zeg. Ik ben een workaholic, of dat nou met hyves if of werken dat maakt niet uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef wazoomie het volgende:
Hier nog een aflevering over een sletje met 3000 vrienden die claimt dat al haar Hyves-vrienden echte vrienden zijn..
http://player.omroep.nl/?aflID=10035974
post eens iets van jou dan lekkerding. wedden dat je lang niet zo lekker bent als je jezelf voordoetquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze moet het anders wel van d'r lichaam hebben, dus een pasfoto zou minder hits geven.
Maar jij bent lelijk en hebt dus geen recht van spreken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt hij weer aan
Iedereen mag iets over een ander zeggen, zolang het niet uitermate beledigend of kwetsend is.
het is dat ze het zelf zegt vriendeloosquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Sheep91 het volgende:
Free2add mensen willen vast wel vrienden met je worden
Ben je homo ofzo? En er zijn al rars van mij op FOK!, moet je goed zoekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
post eens iets van jou dan lekkerding. wedden dat je lang niet zo lekker bent als je jezelf voordoet
Zei de neger...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar jij bent lelijk en hebt dus geen recht van spreken.
Crewbashing of is hij echt zo lelijjk als de nacht?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar jij bent lelijk en hebt dus geen recht van spreken.
Weet niet, nooit gezien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Crewbashing of is hij echt zo lelijjk als de nacht?
ja, maar ik weet zeker dat ik hem van jou niet hoog krijgquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben je homo ofzo? En er zijn al rars van mij op FOK!, moet je goed zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |